Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeä kommentti appiukolta

vihaan appiukkoani
08.03.2016 |

Appiukko latas sitten viikonloppuna että "kylläpäs sulla on perse levinny". Siitä asti oon tätä miettinyt ja pyöritellyt mielessä ja vaivaa vaan, enkä pääse asiasta yli. Appiukolla on ollut tapana koskettaa minua väärin ja väärällä tavalla mutta asia on käsitelty, vaikkakin se jälkensä on jättänyt. Sairastuin anoreksiaan vuosia sitten ja sairaus on selätettykin jo vuosia sitten, mutta silti ulkonäköön ja varsinkin painoon liittyvät kommentit tuntuu vieläkin tosi pahalta. Tilannetta ei helpota että olen raskaana ja kiloja kertyy väkisinkin, vaikka " yhtään ylimääräistä" ei ookkaan tullut. Joku kumminkin kysyy kiin viikkoja 30 ja kiloja tullut 8 lisää.

Tämän kommentin takia syöntini on ollut nyt huonoa muutaman päivän. En tiedä miten asian ilmaisisin miehelleni, vaikka kuinka haluaisin sillä tilanne ahdistaa vieläkin todella paljon. Mieheni kyllä puuttui asiaan samantien, mutta silti ottaen huomioon historian tämä tuntuu niin pahalta ja väärältä!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Vierailija
2/19 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis appiukko from hell. Onko jotenkin dementoitunut tai muuten alentunut / rajoittunut älykapasiteetti?Miksi olet tekemisissä? En kyllä itse olisi missään tekemisissä tuossa tilanteessa, jos nyt oikein ymmärsin että on joskus käynyt käsiksi..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se appiukko tietää tuota historiaa. Sitä on turha murehtia kun olet raskaana muutenkin. Kiloja tulee jo ihan sen raskaudenkin vuoksi. Eipä sillä perseen leveydellä nyt niin väliä ole loppujenlopuksi, joten yritä vain hyväksyä että joskus voit olla "leveäperseinenkin" joidenkin silmään mutta ihan onnellinen.

Vierailija
4/19 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttiin on suhtauduttava yksittäisenä kommenttina, eikä mukaan tule vetää mitään vanhoja, jo sovittuja juttuja tai omaa "erityisherkkyyttä". Jos perseesi vieläpä oikeasti on levinnyt, niin kyseessä ei ole muuta kuin töykeä toteamus, joka sinun tulisi pystyä ohittamaan olankohautuksella uhriutumisen sijaan.

Vierailija
5/19 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että se on kosketellutkin sinua? Ihmeellisen ukon kanssa olet joutunut tekemisiin. Jos appiukko on aiemmin hiplannutkin, niin vähentäisin varmaan vierailuja.

Vierailija
6/19 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepäs se kun senttejä ei ole tullut lisää, ja samat vaatteetkin mahtuvat mitkä menibät ennen raskauttakin. Historian hän tietää kyllä kun olen hänelle monesti yrittänyt selittää ettei hän voi käpälöidä minua. Miehenikin on isänsä kanssa asiasta puhunut, eikä sekään auttanut ennenkuin appiukkoni äiti puuttui asiaan! Enemmän tuo kommentti siksi jäikin mieleen pyörimään, kun ei hänellä ole mitään oikeutta pyllyäni katsella, eikä sitä varsinkaan mitenkään kommentoida.

Ap

Vierailija
7/19 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko lasta miehelles vai appiukolle?

Vierailija
8/19 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotatko lasta miehelles vai appiukolle?

Miehelleni :D

Vierailija
9/19 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko omena pudonnut kauas puusta vai onko poika samanlainen?

Vierailija
10/19 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko omena pudonnut kauas puusta vai onko poika samanlainen?

Ei onneks oo yhtään samanlainen. Hän ei kosketa jos sanon että ei saa, eikä kyllä lauo tuollasia kommenttejakaan kun tietää että paino on edelleen erittäin arka asia mulle.

Ap

Vierailija
11/19 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko sun mielestä normaalia olla vielä sen jälkeen tekemisissä kun hän on sua kosketellut? Mietippä mitä hän tekee tulevalle lapselle.

anoreksiasta huolimatta olet typerä typerä edesvastuuton ihminen jolla ei selvästikään ole käsitystä millainen ihmisten välinen kanssakäyminen on okei.

Vierailija
12/19 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse on levinnyt meidän suunnalla ainakin tarkoittaa ihan yleisesti vain sitä että on lihonut. Ei siis välttämättä viittaa mitenkään juuri perseen katseluun.

Appesi kyllä vaikuttaa noiden muiden juttujen perusteella aika pervolta sekä muutenkin oudolta. En vaan itse jaksanut asiaan suhtautua kovin tunteellisesti, koska esim. tiedän yhden yli 80-vuotiaan joka todella helposti huomaa jos kenellekään on tullut muutamaa kiloa ylimääräistä. Saattaa sitten naureskellen todeta että oot vähän levinnyt. Siihen sitten vain pitää todeta että niin oon tainnut. Samaten meidän suunnalla joku toteamus kuten "älä nyt syö noin paljoa ettei perse leviä" olisi jotain aika normaalia. Samoin tiedän että monissa perheissä saatetaan ihan tavallisesti todeta vaikka teineille että älä syö noin paljoa pullaa tai karkkia ettet liho.

Varmaan on "kulttuurisiakin eroja" eri perheissä miten lihomista sekä painoa käsitellään. Ilmeisesti osa ei puhu painosta kotonaan ollenkaan, eikä painoa muutenkaan saa kommentoida. Joissain muissa perheissä siitä ehkä puhutaan avoimesti ja joskus jopa karskisti.

Vierailija
13/19 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä kotona ainakaan paino ollut tabu, monesti äiti kommentoi herkkuja ostaessaan että "täytyyhän sitä läskiä luiden päällä olla ettei palele", ja " onpahan jotain mistä ottaa kii" osoittaen pyllyään. SILTI, sairastuin anoreksiaan ja lähellä oli että henki ois mennyt. Tämän tietää myös appivanhemmat, ja heille onkin painotettu jo ihan alkuajoista lähtien että paino on mulle todella arka aihe.

Tekemisissä olen vain pakon edestä, nyttenkin olimme juhlistamassa anopin(joka onkin aivan toista maata, ihana ihminen) synttäreitä. "Huvikseen" ei siellä vierailla.

Ap

Vierailija
14/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

bump

Vierailija
15/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis,miten se on sua kosketellu? Tisseistä, perseestä vai pildestä?

Vierailija
16/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reaktiosi on ihan oikeutettu ja ymmärrettävä! Älä kuuntele täällä palstalla näitä nettikiusaajia. Appiukkosi on törkeä eikä hänellä ole käytöstapoja, normaalia hienotunteisuutta eikä tunneälyä. Sinun kilot ei kuulu hänelle millään tavalla.

Vierailija
17/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna tollasen vanhan pervon kiusata.Jorkut vanhat miehet nauttii justiin tollasesta vittuilusta.Paat äijälle luun kurkkuun ensi kerralla

Vierailija
18/19 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko appiukolla Tourette?

Vierailija
19/19 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika leveä provo! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän