Mitä pitää tehdä jos saa jauhekirjeen?
Onko tähän olemassa jotain protokollaa? Mitä itse tekisit?
Kommentit (15)
Sulleko mun huumekset menikin? Voi petskele!
Jos tulee alankomaista, vedä nokkaan. Jos lähi-idästä, edelleen lähetä se AY-liikkeille.
Tietäiskö joku? Ehkä tämä on tyhmä kysymys, mutta kertoisiko joku sitten tyhmälle oikean vastauksen? :D Pitääkö/kannattaako siitä ilmoittaa poliisille vai voiko vain heittää pois? Onko olemassa mitään ohjeistusta?
Ei varmasti mitään, mutta jos se on JAUHENKIRJE - silloin yhteys viramomaisiin!
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti mitään, mutta jos se on JAUHENKIRJE - silloin yhteys viramomaisiin!
Mikä ihmeen jauhenkirje?
No mitä hittoa? Olisi kyllä kiva kuulla vähän ap:n taustoja. Oletko sellaisella alalla, jossa työntekijöitä uhkaillaan helposti, vai miksi ihmeessä joku lähettäisi sinulle jauhekirjeen? Kyllä mä varmaan poliisille soittaisin ja kysyisin mielipidettä sieltä. Aika epätodennäköistä, että just sun kirjeessä olisi jotain pernaruttoa, mutta parempi katsoa kuin katua.
Joku tilaillu douppia sun osoitteeseen. Onko sulla postilaatikko ulkona? Jos on niin tilaajan oli varmasti tarkoitus hakea se ennen sua. Jos ei, niin joku koitti tehdä källin, mut ei jäänyt tulliin (harvoin jää).
Se voi olla perunaruttokirje. En tajua miksi joku haluaa lähettää sellaisen.
Meille tulee välillä jauhekirjeitä, se johtuu miehen ammatista. Kivinäytteet jää matkalle ja kuoressa on pelkät jauheet.
Tuliko ns. jauhokirje sinun nimellä?Onko sulla kumppania tai "ystävää" joka olisi voinut tällaisen yllärin tehdä?Jos vähänkään epäilet että sisältö voisi olla huumetta,ilmoita poliisille!
No eikös se just silloin pidetä itsellä jos on huumeksia ja siinä tapauksessa poliisille jos on jotain ruttojauhetta?!
Leipoisin leipää.