Miten muuttuisin ihmiseksi josta tykätään?
Millaisista ihmisistä tykätään? Olen luonteeltani aika sulkeutunut, mutta haittaako se?
Kommentit (9)
Mistä sen tietää tykätäänkö susta vai ei? Iitse en ainakaan tiedä. Tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa, huomioin toiset, mutta sitä, että tykätäänkö minusta noin yleisesti vai ei, en tiedä.
Jostain luin tämän lainauksen "sen sijaan että miettisin pidetäänkö minusta, niin huoneeseen astuessani mietin, kenestä minä mahdan pitää". Niin kauan kuin yrität mukautua muiden toiveiden mukaiseksi sinusta ei tulla pitämään. Itse opettelen olemaan juuri se kuka olen, ja jos joku ei pidä niin voivoi.
Vierailija kirjoitti:
Jostain luin tämän lainauksen "sen sijaan että miettisin pidetäänkö minusta, niin huoneeseen astuessani mietin, kenestä minä mahdan pitää". Niin kauan kuin yrität mukautua muiden toiveiden mukaiseksi sinusta ei tulla pitämään. Itse opettelen olemaan juuri se kuka olen, ja jos joku ei pidä niin voivoi.
Näin se kai menee, mutta kyllä sitä miettii että miksi minulla ei ole ystäviä ja muilla niitä tuntuu olevan kymmenittäin :-(
ap
ei tykätä minustakaan.monet karttavat luonnettani joka on hyvin suorasanainen ja temperamenttinen...osa on kyllä sanonut pitävänsä mua ujona.ihmiset tulkitsee mua niin erilailla, että hyvä et itsekään tiedän
millanen olen.
N19
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se kai menee, mutta kyllä sitä miettii että miksi minulla ei ole ystäviä ja muilla niitä tuntuu olevan kymmenittäin :-(
ap
Harvalla oikeasti varmaan kymmenittäin, ei ehkä kannata vertailla :D Voitko aloittaa jonkin sinua kiinnostavan harrastuksen tai jutustella jotain ihmisille joiden kanssa olet tekemisissä, ilman mitään liikaa analysointia, niin hyvin mahdollista että löytyy potentiaalisia kavereitakin? :)
No yksi ainakin se että on kiinnostunut ihmisistä. Jos sulla ei ole karismaa joudut huomioimaan muita. Tykkäätkö itse ihmisestä, jota ei sun asiat ja elämä yhtään kiinnosta? Tosin jotain muutakin tässä on kun aika yksin olen, vaikka muita huomioinkin paljon.
Eikös sitä pidetä aina huoneen kiinnostavimpana ja miellyttävimpänä ihmisenä, joka osoittaa aktiivisimmin kiinnostusta muita ihmisiä kohtaan? Se joka vetää ne ujot kuorestaan ja näkee vaivaa saadakseen ne puhumaan itsestään, ja antaa luonnostaan puheliaille helpon suunvuoron esittämällä pieniä kannustavia lisäkysymyksiä.
Toinen asia on sitten että onko kovin helppoa käyttäytyä tuolla lailla jos se ei ole ollenkaan oman luonteen mukaista. Ei kai sitä nyt niin paljon tee sellaisilla ystävillä joita varten pitäisi käyttäytyä aivan eri lailla kin mikä itselle tulee luonnostaan?