Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko jo alkaneet käyttää juoksutrikoita lenkillä/juoksussa?

Vierailija
08.03.2016 |

Mites oletteko jo siirtyneet juoksutrikoisiin näin kevätsäällä vai menettekö vielä paksummilla lenkkivaatteilla?! Itse tänään siirryin juoksutrikoisiin kun oli jo +6 astetta lämmintä :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko vuoden olen mennyt juoksutrikoilla. Talvimallisilla sekä tavallisillakin pysyy lämpinänä, kun vain on pitkät kalsarit alla.

Vierailija
2/8 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesät ja talvet juoksen trikoilla. Ei voisi muita edes käyttää. Aivan hirveät jotkut "tuulihousut" tai collagehousut jollain lenkillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat lenkille ja juoksuun, oli sitten kesä tai talvi. Talvella pitää laittaa vaan talvimalliset juoksutrikoot, jotka ovat paksumpaa materialia, niillä kyllä 5-10 pakkaskelillä tarkenee. Pistäkää vaan vähän "ylipainoisetkin" trikoot päälle niin silloin lenkki tuntuu paljon paremmalle :) T: ylipainoinennainen

Vierailija
4/8 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

+6 asteessa menen aurinkoisella säällä shortseissa ja t-paidassa, tuulisella/pilvisellä säällä siihen ehkä kevyt juoksutakki päälle. Kesämmällä loppuu juoksu, kun yli +15 asteessa juokseminen saa pyörtymään, vaikka miten yrittäisi juoda :/

Vierailija
5/8 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+6 asteessa menen aurinkoisella säällä shortseissa ja t-paidassa, tuulisella/pilvisellä säällä siihen ehkä kevyt juoksutakki päälle. Kesämmällä loppuu juoksu, kun yli +15 asteessa juokseminen saa pyörtymään, vaikka miten yrittäisi juoda :/

Et kai sä jo nyt juokse shortseissa?! Aika kylmät kelit vielä??!!

Vierailija
6/8 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä, missä asun ei ole enää lunta, ihan hyvin pärjää shortseissa. Alle +5 menee kyllä jo pitkät housut jalkaan, no myös jos on tosi tuulista. Oon aika herkkä lämpimälle. Sen sijaan mulla jäätyy helposti korvat, joten saatan olla shortseissa ja t-paidassa ja joku panta päässä :D Näytän varmaan aika hienolta.

Vierailija
7/8 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä, missä asun ei ole enää lunta, ihan hyvin pärjää shortseissa. Alle +5 menee kyllä jo pitkät housut jalkaan, no myös jos on tosi tuulista. Oon aika herkkä lämpimälle. Sen sijaan mulla jäätyy helposti korvat, joten saatan olla shortseissa ja t-paidassa ja joku panta päässä :D Näytän varmaan aika hienolta.

Joo näky on kyllä varmaan hieno :D

Vierailija
8/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän