Annatteko lasten käydä ensi kesänä uimarannalla?
Minä ajattelin kieltää uimiset ellen itse pääse mukaan. En pelkää uimataidon puolesta vaan muun turvallisuuden takia päädyin tähän ratkaisuun.
Kommentit (10)
Tietenkin annan! Miksi en antaisi?
Muista että heitä ei voi päästää myöskään ulos muun turvallisuuden takia. Eikä kouluun. Koti on myös hiton vaarallinen paikka muun turvallisuuden takia.
Eikö teitä pelota mieslaumat uimarannoilla? Rannat on vielä usein syrjäisiä joissa ei apua saa jos jotain tapahtuu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin annan! Miksi en antaisi?
Koska mörkö* tulee ja syö*.
(Tähdellä merkityt sanat voi korvata toisilla.)
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä pelota mieslaumat uimarannoilla? Rannat on vielä usein syrjäisiä joissa ei apua saa jos jotain tapahtuu.
ap
No ei pelota koska asutaan suht syrjässä. (kaukana keskustasta) joten ei tänne kukaan eksy. Satunnaisesti saattaa ulkomaalaisia merimiehiä pyöriä pitkin kylää mutta heistä ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa.
-kakkonen-
Kyllä meillä uidaan omassa rannassa aina kun sää sallii ihan niinkuin ennenkin. (Tosin Hesaan on yli 400 km.)
No, jos ne "laumat" tuohon Saunalahden uimarannalle osaa etsiytyä, meidän pojat voi aina sitten luikkia pakoon siihen 20m päähän koulukaveriilleen. Mutta eteviä ovat jos sinne päätyvät, kun sinne ei meinaa itsekkään löytää ykkösellä vaikka oon täällä jo 11v asunut.
Jos uimarannalla on uimavalvoja, uikoot tenavat ihan rauhassa.
Öh, en. Asutaan lähellä rantaa (lähin ranta on tuossa tien toisella puolella) joten en todellakaan aio kieltää yhtä kesän parhaimmista aktiviteeteistä.