Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovittiin miehen kanssa, että käytetään kondomia.

Vierailija
08.03.2016 |

Mentiin lähes vuosi ilman ehkäsyä, ainoastaan ovulaation aikaan keskeytetty yhdyntä. Vaikka raskaus ei olisi paha asia, päätettiin silti kondomin käytöstä vielä tässä vaiheessa. Oltiin humalassa viikonloppuna ja nyt kävi ilmi, ettei ollut käyttänyt kondomia. Onneksi sentään sisään ei ollut tullut. Itse en edes muista kuin hämärästi, että jonkinlaista seksiä harrastettiin. En tajua kun yhdessä nimenomaan sovittiin ja mies tietää että humalassa en tajua vaatia kondomia. Mulla oli tuona aikana vielä ovulaatio. Mutta toisaalta kun ollaan aiemminkin käytetty keskeytettyä, niin en nyt panikoi mistään raskaudesta. Mutta miten tuo mies voi olla tuollainen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs pariskunta olette.

Vierailija
2/15 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 1,5 vuotta jo keskeytetty yhdyntä myöskin ovulaation aikana. Vielä en ole raskaaksi tullut, mies vetää vieläpä aivan viime hetkellä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran miestä yritetään laittaa vastuuseen naisen kännisekoiluista.

Vierailija
4/15 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks miehen pitäisi humalassa muistaa kortsu jos ei sinunkaan tarvitse?

Vierailija
5/15 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun kokemuksen mukaan miehet ei humalassa tajua sitäkään vähää kuin naiset.. että ehkä on parempi olla juomatta ☺

Vierailija
6/15 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa känniörvellystä. Taisi olla ikimuistosta seksiä. Ai niin, ethän sä muista.

Vierailija
7/15 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukaista raskauden ehkäisyn käypä hoito-suositus, jossa on taulukkoon aseteltuna vertailtu eri menetelmien luotettavuutta optimaaliseti käytettynä ja todellisuudessa käytettynä. Saatatte yllättyä.

Vierailija
8/15 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ongelma on?

Jos ette halua lasta, käyttäkää ehkäisyä. Ehkäisy on molempien vastuulla, ei vain toisen. Olette kuitenkin aikuisia?

Vierailija
9/15 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran miestä yritetään laittaa vastuuseen naisen kännisekoiluista.

Mitä helvettiä? Kortsuista oli sovittu, mies ei niitä käyttänyt. Miten tämä on nimenomaan naisen kännisekoilua? Ei sillä, kyllä ap:kin käyttäytyi vastuuttomasti. 

Vierailija
10/15 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 1,5 vuotta jo keskeytetty yhdyntä myöskin ovulaation aikana. Vielä en ole raskaaksi tullut, mies vetää vieläpä aivan viime hetkellä pois.

Täytyy myöntää, etten edes muista sitä hetkeä kun mies tuli. Aamulla ei kuitenkaan tuntunut siltä, että olisi lauennut sisään. Toisaalta, mulla on tapana mennä pesulle seksin jälkeen. En voi kyllä luottaa onko mies vetänyt ajoissa pois. En muista edes missä asennossa oltiin. Ei pitäisi juoda. Ap

Vierailija
11/15 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) hienolta kuulostaa teidän parisuhde ja seksielämä

B) kortsujen kanssa räpellys on kännissä aika haastavaa

C) miten teidän miehet suostuu tuohon keskeytettyyn yhdyntään? Homman paras kohta jää puuttumaan...

Vierailija
12/15 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A) hienolta kuulostaa teidän parisuhde ja seksielämä

B) kortsujen kanssa räpellys on kännissä aika haastavaa

C) miten teidän miehet suostuu tuohon keskeytettyyn yhdyntään? Homman paras kohta jää puuttumaan...

Oma mieheni saa orgasmin ensin ja siemensyöksy tulee vasta sitten, ehtii siis saamaan sisälläni orgasmin. Aika monella miehellä on näin. Monella myös niin, että ensin tulee siemensyöksy ja orgasmi vasta sitten, tällaisilla keskeytetty yhdyntä on aivan yhtä tyhjän kanssa, ellei sitten ota todella tarpeeksi ajoissa pois.

minä siis olen tuo jolla 1,5v harrastettu tätä

Vierailija
13/15 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän teillä ole ihan yhteisvastuu ehkäisystä, kännissä ja selvinpäin.

Vierailija
14/15 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin, oli loma ja lapsi oli pois kotoa. En tosiaan känniörvellä usein. Saatiin vihdoin viettää keskenämme aikaa ja alkoholia en ollut juonut aikoihin ja mulla pätkii muisti vaikken olisi juonut paljoakaan. Meillä on nyt ollut niin, että mies ostaa kumit ja en tiedä missä säilyttää edes. Ap

Vierailija
15/15 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo, ettei tykkää kondomeista. Eli mielummin valitsee keskeytetyn. Minä hoidan miehen loppuun ja kaikesta päätellen nauttii hyvinkin paljon vaikkei sisälle laukea. Mutta kyllähän meillä sitten kierron alussa ja lopussa on lauettu sisälle asti. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi