Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies kertoo haluavansa pitkäaikaista suhdetta (muutaman tapaamisen jälkeen),

Vierailija
08.03.2016 |

niin mitä ajatella? Pidän hänestä kyllä ja paljon.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen?

Vierailija
2/5 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietty ole mikään tietäjä, mutta arvelisin, että tarkoittaa haluavansa elämäänsä pitkäaikaista suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se tarkoita, että haluaa pitkäaikaista suhdetta. Ei noin niukoilla taustatiedoilla muuta osaa sanoa.

Vierailija
4/5 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a.

Kohtasin tuon tyyppisen. Muutaman kuukauden kuluttua sanoi, että on aivan valmis menemään mun kanssa naimisiin.

Minä olin aina se, jonka piti ottaa yhteyttä. Minä olin aina se, jonka piti olla hänen luona, hän ei ole minun luonani ollut kertaakaan yötä. 

Jos en joka päivä viestittänyt pian sen jälkeen kun hän oli tullut töistä, alkoi epäilyt siitä, että olen jonkun toisen luona tai vähintään tuli valitusta siitä, että kyllä kiire on, kun ei viestiä ehdi laittaa. Hän ei siis missään tapauksessa ollut se, joka viestittää ensin, vaan jos minä en viestittänyt, siitä seurasi haukut, ei pohdintaa siitä, että hänkin voisi joskus viestitellä.

Kun sairastuin vakavasti ja piti lähteä toiselle paikkakunnalle tutkimuksiin, mies lupasi tulla mukaan, otti töistäkin vapaata, mutta suuttui sitten jostain niin, että sain lähteä yksin. Kyse oli mahdollisesta syövästä.

Toisen kerran kun sairastuin vakavasti, mies epäili, että onpa kumma kun niitä oireita tulee vain hänen seurassa ja että pystyn siis hallitsemaan ja aiheuttamaan itse oireita. Tämäkin sairaus vaati toimenpiteitä, taas mies lupasi tulla mukaan, mutta hermostui, ja jäikin pihalle röökaamaan naapureiden kanssa, kun minä lähdin lääkäriin. Jouduin leikkaukseen ja sitä ennen mies laittoi viestejä, että taidat olla aika pulassa kun kukaan ei sua leikkauksen jälkeen auta, tänne et tule. Kyse oli leikkauksesta, jonka jälkeen ei muutamaan viikkoon saanut edes nostaa mitään kiloa painavampaa. Tällä kertaa mies sitten kuitenkin tajusi, että auttaakin voisi, vei sairaalaan ja haki sieltä, mutta ei juuri muuten autellut.

Kun perhepiirissä sattui kuolemantapaus, sain taas törkeitä viestejä ja jopa kommentin siitä, että meidän pitää erota, jotta hän ei vaan joudu tekemään mitään töitä kuolinpesän tyhjennyksessä.

Suhteen ongelmista yritettiin puhua, mutta mies ei tajunnut ollenkaan, että hänessä voisi olla vikaa, kun hän on sentään kerran aiemmin ollut naimisissa.

Mies oli äärettömän mustasukkainen ja uhkasi hakata kaverini venäläisvahvistusten voimin jos hän tulee tässä kaupungissa käymään.

Nyt en ole miehen luona käynyt vuoteen ja neljään kuukauteen ja tavaroitani on yhä miehen luona - en niitä varmaan enää koskaan näe. Olen yrittänyt soittaa miehelle, ei vastaa. Myös muuta kautta olen yrittänyt toimittaa viestiä, että voisin ottaa tavarat takaisin. Mitään ei tapahdu.

Joten tässä pieni varoittava kertomus siitä, että nopea sitoutumishalu ei välttämättä ole osoitus kiintymyksestä.

Tämä mies oli myös sitä mieltä, että hän saa kohdella minua huonosti, sillä minä kiinnostuin hänestä ensin ja oli myös sitä mieltä, että ei hänen tarvitse kohdella minua asiallisesti, koska emme ole mitenkään sitoutuneet kun emme ole edes kihloissa. Jakeluun ei mennyt se, että en mene kihloihin ihmisen kanssa, joka kohtelee minua tuolla tavalla ja että tuskin se hänen käytöksensä olisi sormuksen myötä merkittävästi muuttunut.

Vierailija
5/5 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapaillaan ja halutaan tutustua lisää, on varmaankin oletusarvo muodostaa suhde. Ellei tavata uudemman kerran, ei tule suhdetta näitten välille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi