Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9-11v poikien pukeutuminen

Vierailija
08.03.2016 |

Mikä on tuon ikäsillä pojilla nyt muodissa? Oon melko pihalla lasten ja nuorten muodista mutta tahtoisin ostaa sukulaispojille vaatteita. Toki lahjakortti on vaihtoehto mutta ajattelin tilata ulkomailta paketin. Onko adidaksen verkkarit vielä? Mitä muuta?!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jotkut skeittimerkit mut riippuu tietty pojastakin, ei kaikki välitä merkeistä.

Vierailija
2/9 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adidas-verkkarit on vielä muodissa. Vans-hupparit, t-paidet ja kengät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä addun verkkarit tai muut sellaiset lököttävät, hupparit käy merkillä ei väliä samaten villaneuleet, kengät converset tai addun verkkolenkkarit

Vierailija
4/9 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai joko ton ikäiset käyttää converseja? Itse olen nähnyt 10-v poikani kavereilla vain skeittikenkiä.

Skeittikengät, adidaksen NE TIETYT verkkarit, joku sporttinen huppari. En ole muuta muotia vielä tämän ikäisillä huomannut.

Vierailija
5/9 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan kesäksi jo superstarit tai stan smith tän ikäsille vai onko aikuisten juttuja enemmänkin? 

Vierailija
6/9 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika 10 v kavereineen käyttää ihan tavallisia perusvaatteita. Ihan esim. HM:n tavallisia collegehousuja, trikoo- ja kollegepaitoja, tavishuppareita. LENKKAREITA keväällä, kesällä ja syksyllä, harvalla on mitään skeittareita, ihan tavislenkkarit vaan. Talvella suurimmalla osalla on varmaan Vikingin vedenpitävät talvisaappaat/nilkkurit. Toppahousuja käyttävät vielä nyt talvella.

Mutta me asutaankin Kehä III:n ulkopuolella.

Vierailija
7/9 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 10v (kohta 11v) haluaa pukeutua LÖYSIIN vaatteisiin. Eli verkakrit, pikkusen liian isot t-aidat ja hupparit. Merkilläkään ei ole niin väliä, mutta hyvin on vaikka urheiluliikkeiden (Stadium, Intersport) valikoimista löytynyt mieleisiä.

Vierailija
8/9 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tokaluokkalainen 9v eikä tajua muodista mitään :( Ihan kelpaa se vaate, mikä sattuu kaapista tulemaan, kunhan ei kutita, pääaukko ei ole liian pieni (kuten joissain Etelä-Eurroopalaisissa merkeissä) ja tuotelaput on laitan leikattu irti häiritsemästä :)

Osta siis jotain omasta mielestäsi kivaa niin eiköhän lapsi sen päälleen laita. Kenkien ostaminen ilman sovitusta ja vielä ulkomailta on mielestäni aika haasteellista

Vierailija
9/9 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi tämä myös!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi