Mitä appseja teillä on kännykässä?
Mulla valmiiksi puhelimessa olleiden appsien lisäksi: FB-messenger
Whatsapp,
Spotify,
Duolingo (opettelen kieliä sen avulla),
pankin appsi,
Netflix,
kuukautiskalenteri
ja Freedome.
Kommentit (40)
Suomi 112
Valopilkku
OP Mobiili
VR Mobiili
Supersää
Lidl
Whatsapp, facebook, wilma, iltasanomat, iltalehti, mapmyrun, hsl, sl tickets, candy crush saga, blossom blast saga ym. pelejä, sähköposti, taskulamppu, polar flow, laskin, supersää...
Whatsapp, ig, supersää, fonecta caller(?), muutama kuvanmuokkaus ja pari peliä lapsille.
112 Suomi pitäisi olla kaikilla. Kun hätätilanne kaatuu päälle, miten hyvin pystytte selittämään sijaintinne hätäkeskukselle? Jos olette vaikka automatkalla muualla kuin tutuissa maisemissa.
whatsapp, s-mobiili, danskebank, mobilepay, lidl, fonecta caller, veikkaus, av, wilma
Vierailija kirjoitti:
whatsapp, s-mobiili, danskebank, mobilepay, lidl, fonecta caller, veikkaus, av, wilma
ja sanakirja
Whatsapp, Sportstracker, Spotify, Tripadvisor, Livescore, Airbnb
Minun puhelimessani ei ole appseja, vaan SOVELLUKSIA niinkuin kuuluisi suomalaisittain sanoa
Vierailija kirjoitti:
Ei ainuttakaan, mulla on android
???
Ei mitään muuta kuin puhelimen omat ohjelmat, joita ei siihen aikaan kai edes kutsuttu millään hienolla nimityksellä.
Fb-messenger
Whats up
Pankin sovellus
Canon print
Eos remote
Lightmeter
Stellarium mobile
Photo grid
Instagram
Drive
Netflix
Slides
Word Base
Pinterest
Fonecta caller
Kääntäjä
Onko toi Fonecta caller lataamisen arvoinen appsi? Nimellinen 0,25 € alkumaksu siinä taitaa olla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Ainoastaan Applen tuotteissa on appseja, muissa sovelluksia.
On Fonecta caller hyvä. Ihan kiva tietää, kuka soittaa, ja aina se on sen ilmoittanut.
Ei ensimmäistäkään. Hyvin olen selvinnyt ilman.
Ne ei oo appseja vaan sovelluksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Ainoastaan Applen tuotteissa on appseja, muissa sovelluksia.
Ainakin Huawei on tästä eri mieltä:
Ilmatieteenlaitos, Foreca, VR, bussitutka, sanakirja.org, mobiilipankki, Nordicbet, Yle-Areena, ja TomTom-nopeusvalvontapaljastin.
Insta, face, whatsapp, pari peliä, taskulamppu ja yle areena.