Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähkötupakka johti avioeroon.

Vierailija
07.03.2016 |

Olen polttanut 25vuotta tupakkaa 1-2 askia päivässä. Tilasin helmikuun alussa Ego Onen 2600ah sähkötupakan. Tänä aikana ei mieleenikään tehnyt tupakkaa, vaan maku ja hajuaistini parantuivat selvästi.

Huomasin lauantai iltana istuessani sohvalla muijan viereen. Saman akan kanssa olen ollut kahdeksan vuotta ja hän on aina välillä nalkuttanut tupakan poltosta, vaikka itse on vanhentanut ulkonäköään siideririippuvuudellaan. Ikää hänellä pitäisi olla papereiden mukaan 42vuotta, mutta minusta tuntuu aina, että sittenki 57-vuotta.

Hajuaistini, se haistoi kamalan ja voimakkaan pinttyneen kainalohien hajun. Päätin pistää avioerohakemuksen kehiin ja nyt asumme erillämme. Tupakka, joka peitti tuon hajun vuosien aikana, ei suojellut liittoamme enää. Se on nyt mennyttä aikaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Nuorempaa kehiin vaan

Vierailija
2/3 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele millaista hajua vaimosi on kestänyt kaikki nämä vuodet. Pinttyneeseen tupakanhajuun verrattuna kainalohiki on pientä. Onko vaimo esim suudellut sinua suulle näiden vuosien aikana? Yök! Ja lisäksi tupakasta johtuen potenssikin on sinulla ollut todennäköisesti heikonpuoleinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan sinkkumarkkinoille. Pian huomaat, että mikään saalis ole itsekään. Ja kyllä kuvailemasi hienhajun huomaisi tupakoitsijakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi