Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Primolut Nor kuukautiskiertoa säännöllistämään?

Vierailija
07.03.2016 |

Onko kenelläkään ollut noita epäsäännöllisten menkkojen hoitoon? Tarkoitus on siis ottaa 1 tabletti vuorokaudessa kierron 15.-24. päivinä.

Toimiiko kuinka hyvin tähän tarkoitukseen? Mulla on noilla joskus vuosia sitten siirretty menkkoja ja miellän ne vain menkkojen siirtoon tarkoitetuksi valmisteeksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut käytössä nyt 6 vuotta juuri tuohon tarkoitukseen. Toimii ihan päivälleen ja voi vähän aikaistaa/myöhäistää tarvittaessa, mutta mieluummin olisin tietty ilman. Mutta toimii, itselläni ei sivuvaikutuksia. 

Vierailija
2/9 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne ei auttaneet. Ei alkaneet menkat. Ei muutenkaan kannata käyttää noita ainakaan montaa vuotta putkeen ellei halua sairauksia 50v+ :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että toimii. Mulla vaihdettiin toimimattomat Terolutit noihin. Ap

Vierailija
4/9 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemusta tosta mutta joku vastaava tyyliin terolut (?) aiheutti jäätäviä mielialaoireita.Jätinkin sitten napit siihen. Eikä muutenkaan yhtään mitään hyötyä ollut! 

Vierailija
5/9 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ne ei auttaneet. Ei alkaneet menkat. Ei muutenkaan kannata käyttää noita ainakaan montaa vuotta putkeen ellei halua sairauksia 50v+ :D

En onneksi joudu kuin kaksi kiertoa noita syömään ennen kohdunpoistoa. Ap

Vierailija
6/9 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kokemusta tosta mutta joku vastaava tyyliin terolut (?) aiheutti jäätäviä mielialaoireita.Jätinkin sitten napit siihen. Eikä muutenkaan yhtään mitään hyötyä ollut! 

Musta tuli ihan kamala pms-hirviö Terolutien aikana, joten vaihdettiin Primolut nor-tabletteihin. Kierto on pitkä ja sekaisin kuin mikä, niin lääkäri katsoi parhaaksi määrätä näitä, ettei leikkauspöydällä tarvitse vuotaa ja kipuilla ennen leikkausta menkkojen takia. Ap

Vierailija
7/9 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, mun pitäisi myös mennä poistattamaan kohtu, en ole saanut aikaiseksi.. 

Vierailija
8/9 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, mun pitäisi myös mennä poistattamaan kohtu, en ole saanut aikaiseksi.. 

Ei sitä niin vain mennä poistattamaan. Itse pääsin leikkausjonoon vasta kolmen vuoden gynepolilla ravaamisen jälkeen, kun kaikki mahdollinen oli tehty ja todettu toimimattomiksi ratkaisuiksi mun jäätävän isoihin vuotohäiriöihin. Ap

Vierailija
9/9 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme