Kikkoja joilla parantaa kiinnostavuuttaan nuorten naisten silmissä?
Eli kysymys tarkoitettu minulta suoraan teille nuorille naisille. Myös vanhemmat, noin 25 ikävuoden kieppeillä voivat myös vastailla...
Mikä on nykyään se juttu, jolla mennään nuoren naisen sydämeen näin hieman vanhemman miehen näkökulmasta? Onko se fittness-keho, komeat kasvot vai ehkä paksu pankkitili? Komea urheiluauto vai ehkä moottoripyörä? Entä ammatti - sankaripalomies vai bisnesmies? Ja minkälainen vaatetus kolahtaa parhaiten nuoreen nyky-naiseen? Asiallista keskustelua toivoen ja kuvaesimerkkejäkin odotellen...
Kommentit (70)
Raha, raha ja raha. Ei mikään muu.
Ei sillä iällä niin väliä. Vanhempi setämies, joka yrittää iskeä vain sen takia että olen nuori, on vain ällöttävä, ei siinä auta lihava pankkitili eikä ikäisekseen hyvä ulkonäkökään.
N20
Ei siinä auta muu kuin iskeä niitä oman ikäisiä kääkkiä
No paljonkos sitä rahaa pitäisi olla?
-mryouth75
Ykkösjuttu: nuori kroppa. Lue biologiselta iältään nuori, ei "kävin viime viikolla salilla ja elän harhoissa luullen näyttäväni maks 29 vuotiaalta vaikka oikeasti olen 44 näyttäen juuri siltä ja nuoria naisia ällöttää joka tapauksessa koska vaikka näyttäisin miltä voisin olla heidän isänsä...." -----------jaaaaa piste.
Kysy miehiltä. Eivät naiset vapaaehtoisesti paljasta sylinsä turvalukua.
-Mies 29v + 1v-
Pitää olla nuorekkaan näköinen, eli jos näin alkuun kävisit kiristämässä naamasi.
Vierailija kirjoitti:
Kysy miehiltä. Eivät naiset vapaaehtoisesti paljasta sylinsä turvalukua.
-Mies 29v + 1v-
Nyt ei ollut kyse niistä alle 15-vuotiaista teineistä joihin olet sekaantunut ja joita ahdistelet. He ei sulle mitään kerrokaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä iällä niin väliä. Vanhempi setämies, joka yrittää iskeä vain sen takia että olen nuori, on vain ällöttävä, ei siinä auta lihava pankkitili eikä ikäisekseen hyvä ulkonäkökään.
N20
Niin totta. Kyllähän se olisi suotavaa, että mies olisi kiinnostunut juuri mun persoonasta eikä vain siitä, että olen nuori ja nätti.
N22
Aikakoneella ikää taaksepäin. Miten idiootti pitää miehen olla, että ei tajua olevansa liian vanha fiksuille, nykyaikaisille nuorille naisille? Vai oletko hakemassa nuorta bimboa panopuuksi?
T: 49-vuotias mies joka ei alta nelikymppistä vokottele.
Lihaksikas karvaton vartalo yhdistettynä rahaan
N23
Olemalla hyvässä kunnossa, pukeutumiseltaan ja asenteeltaan rento ja nuorekas. Raha tietysti auttaa aina
Varmaan jotain isätöntä tai sellaista jolla on ollut ongelmallinen isäsuhde, saattaisi kiinnostaa.
Seurustelin itse nuorempana jonkin aikaa itseäni vanhemman miehen kanssa. Hän oli 190cm pitkä, todella komea viikinkityyppinen, urheilullinen kroppa, johtotehtävissä ja varakas. Asuin lompakkoloisena ilmaiseksi hänen jo maksetussaan asunnossa pari vuotta. Seksi hänen kanssaan oli aika tylsää. Mutta oli kivaa, kun ei siinä heti valmistumisen jälkeen ollut mitään rahahuolia. Suhde päättyi, kun tapasin ikäiseni kiinnostavan miehen. Lopetin ensin suhteeni setään ja vasta sitten aloin olla toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aikakoneella ikää taaksepäin. Miten idiootti pitää miehen olla, että ei tajua olevansa liian vanha fiksuille, nykyaikaisille nuorille naisille? Vai oletko hakemassa nuorta bimboa panopuuksi?
T: 49-vuotias mies joka ei alta nelikymppistä vokottele.
Jos tuon on kirjoittanut mies niin huh, huh. Voi sitä itsensä ruoskimista vähän rajoittaa.
-Mies 29v + 1v-
Meinasitko tulla yhdessä yössä sankaripalomieheksi tai bisnesmieheksi, kun ammattiakin kysyt?
0/5