Laihduin viikossa 4 kg. Lähtöpainoa huimat
149 kg. Nestettähän tuo on, mutta silti ilahduttaa.
Kommentit (19)
Jos olet 2 metriä ja 55 senttiä pitkä niin olet jo ihannepainossa. Onneksi olkoon!
Onnea! Tosi hieno alku. Jatka samaa malliin äläkä masennu, vaikka tahti hidastuisi.
Hyvä! Ensimmäisinä viikkoina paino putoaa todella paljon. Itse aloitin suurinpiitein saman painoisena kuin sinä ja ensimmäisen 3 vkon aikana paino putosi 9kg! Olin todella tyytyväinen ja innostuin lisää. Nyt painan noin 90kg ja matka jatkuu. Jaksan jo liikkua "todella hyvin" ja kuntokin noussut. Hiihtoa 2krt/vko, sguashia tai sulista 2-3krt/vko.
Laihtuminen tarkoittaa rasvan määrän vähenemistä. Nestemäärän temputtelu ei ole laihtumista. Lopeta juominen kokonaan niin luulet laihtuvasi 10 kg viimeisellä elinviikollasi.
Miten kauan meni, että painoit alle 100 kg?
Kysymys siis sinulle joka painat nyt 90kg...
itsellä kanssa nyt viikko takana vähähiilarista. puntari näytti huikeat 113kg, ku viime maanantaina siihen rysähdin. pienoinen ahdistus iski, että nyt on pakko tehdä jotain (pituus 169cm) tsemppiä vaan kaikille :D
Melkein 2 vuotta on projekti kestänyt (minä siis se 90kg). Itse "laihdutusta" siitä noin 1.5 vuotta. Viime kesänä en laihtunut juuri lainkaan mutta pano onneksi pysyi samassa ja jatkoin taas syksyllä - otti tiukillle - mutta pääsin takaisin vauhtiin =)
Vierailija kirjoitti:
itsellä kanssa nyt viikko takana vähähiilarista. puntari näytti huikeat 113kg, ku viime maanantaina siihen rysähdin. pienoinen ahdistus iski, että nyt on pakko tehdä jotain (pituus 169cm) tsemppiä vaan kaikille :D
Itse uskon järkihiilariseen. Vähähiilariselle en ryhdy sen rasvan määrän takia, mikä siinä pitäisi syödä. Tiedän useammankin VHH tai LCHF-dieetille alkaneen, jolle siitä on tullut sappikivet. Ja yhä edelleen runsas rasva altistaa myös suolistosyöville (http://www.hs.fi/tiede/a1457319108959?ref=hs-art-luetuimmat-#2).
90kg jatkaa vielä... Tahtini ei siis ole ollut kova, suurempaankin pudotukseen olisi varmaan pystynyt. Mutta niin monesti samoja kiloja edestakaisin veivanneena luulen viimein löytäneeni sen kultaisen keskitien... En ota paineita jos tulee synttäreitä tai muita bileitä, syön kakkupalan. Tai voin hyvällä omallatunnolla viettää hotelliviikonlopun silloin tällöin ihan sen pekoniaamiaisen kera. Pääasia, että taas kun maanantai koittaa, palataan ruotuun!
miten joku voi olla noin tyhmä ettei tiedä miten joku voi olla noin lihava
joo, oma juttu kyllä taitaa ollakin tuota järkihiilaria :) kauan sitten laihutin kunnon karppauksella, lieni verisuonet tukossa vaikka tuloksia tulikin.. syön siis hedelmiä suhteellisen surutta, mutta muuten vhh (ja en edes juuri syö sitä iänikuista kananmunaa) ynnä muita järkeviä variaatioita t. 8
Mutta kyllä se vaan tuntuu hyvälle kun alkuun paino ropsahtaa nopeasti alaspäin, olkoon sitten vaikka sitä nestettä =)
Jos vaan putoais koko ajan tuota tahtia, mutta ei, sitten suurin osa niitä puolen kilon viikkoja - plääh - kysyy motivaatiota
Hieno alku! Tsemppiä jatkoon!