Höh lapsen isä herne nenässä mulle!!
Oon muuttamassa yhteen ihanan miehen kanssa ja exä rupes nyt hankalaksi!!! Vaatii että tapaa miehen ennen kun muutetaan yhteen? Miestä ei vois vähempää kiinnostaa tavata exää kun oon kertonu miten huonoissa väleissä ollaan! Ei kai se pakottaa voi?!
Kommentit (30)
Ei voi pakottaa. Rauhoitu. Onnea uuteen suhteeseen!
Miten se voisi pakottaa? Ei tietenkään voi pakottaa. Mutta olisi tietenkin hyvä että tapaisivat. Kun kerta teillä on yhteinen lapsikin.
Vierailija kirjoitti:
Voiko pakottaa vastatkaa! !
Ei tietenkään. Jos se rupeaa hankalaksi käy kysymässä poliisilaitokselta lisätietoja, eli missä vaiheessa voit tehdä ilmoituksen häirinnästä, ahdistelusta tms.
Vierailija kirjoitti:
Alkoko sillä vanha suola janottaa vai häh? Mun elämä ei enää tod kuulu sille!!!
Tai ehkä hän haluaa tavata tämän miehen koska teillä on yhteinen lapsi...?
Oletko jotenkin outo? Mun ex-miehen nykyinen puoliso kävi kyllä aivan mielellään meillä kylässä. Oikein mukava nainen ja hyvin tultiin juttuun. Minusta oli kiva tavata ihminen, joka viettää aikaa mun lasten kanssa. Eikä todellakaan mikään janottanut.
Joo on yhteinen lapsu. Silti en tajua miks exän pitää uus mies nähdä!! Luulen että yrittää vaan hallita mua jotenkin.....
Vierailija kirjoitti:
Joo on yhteinen lapsu. Silti en tajua miks exän pitää uus mies nähdä!! Luulen että yrittää vaan hallita mua jotenkin.....
Vainoharhaista.
Vierailija kirjoitti:
Ja näköjään onnistuu siinä loistavasti. Nyt ote omasta elämästä, vain lapsen tarvitsee nähdä isäänsä.
Jos minun lasteni luokse muuttaisi minulle täysin vieras ihminen, niin kyllä minäkin tavata haluaisin.
Onko teidän erosta kauan, onko lapsen isällä puolisoa, onko tämä nyt ensimmäinen mies erosi jälkeen?
Näin käy, kun teinit hankkivat lapsia.
Jos lasten hyväksikäyttötapauksiin tutustut, äidin uusi kumppani on todella usein tekijänä. Tekijöistä todennäköisin, ja tämä on fakta. Totta kai lapsen isä haluaa nähdä minkälaisen miehen kanssa lapsensa on tekemisissä, tämä ei ole mitään muuta kuin tervettä suojelunhalua!
Erosta viis vuotta ja exällä ollu uus nainen jo vaikka kuinka pitkään....eikä oo mun eka mies eron jälkeen mut mitä sen on väliä??edelliset exä on nähny vasta kun on asuttu yhessä ja mitä se silläkin tiedolla on muka tehny??Ei mitään..
Vierailija kirjoitti:
Jos lasten hyväksikäyttötapauksiin tutustut, äidin uusi kumppani on todella usein tekijänä. Tekijöistä todennäköisin, ja tämä on fakta. Totta kai lapsen isä haluaa nähdä minkälaisen miehen kanssa lapsensa on tekemisissä, tämä ei ole mitään muuta kuin tervettä suojelunhalua!
Just ja ei tod ole mikään rikollinen mun mies
Vierailija kirjoitti:
Erosta viis vuotta ja exällä ollu uus nainen jo vaikka kuinka pitkään....eikä oo mun eka mies eron jälkeen mut mitä sen on väliä??edelliset exä on nähny vasta kun on asuttu yhessä ja mitä se silläkin tiedolla on muka tehny??Ei mitään..
Siis kuinka monen miehen kanssa olet asunut eron jälkeen? Ymmärrän hyvin ex-miestäsi.
Asuuko lapsi sinun luona suurimman osan ajasta vai onko teillä vuoroviikko-systeemi?
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin outo? Mun ex-miehen nykyinen puoliso kävi kyllä aivan mielellään meillä kylässä. Oikein mukava nainen ja hyvin tultiin juttuun. Minusta oli kiva tavata ihminen, joka viettää aikaa mun lasten kanssa. Eikä todellakaan mikään janottanut.
No jos omasta vapaasta halustaan tulee kylään, niin eihän siinä ole mitään ongelmaa. En silti katso, että jos lapseni isä löytää uuden naisen, minulla olisi mitään valtuuksia "vaatia" häntä tulemaan luokseni näytille. Kyllä ajattelin luottaa ihan exäni (hyvä isä) arvostelukykyyn uuden kumppaninsa suhteen ilman, että minulta yhteisen lapsemme äitinä tarvitsisi mitään hyväksyntää.
Lapsi asuu mun kanssa. . Exä pitää viikonloput ja lomat....
Alkoko sillä vanha suola janottaa vai häh? Mun elämä ei enää tod kuulu sille!!!