Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putinia ihailen <3

Vierailija
06.03.2016 |

Olen Facebookissa jäsenenä Vladimir Putinin fanisivuilla ja olen ylpeä siitä kun olen Putinin fani. Putin on hieno mies. Putin ei ole mikään läpeensä paha ihminen vaikka joittenkin mielestä hänen politiikka kyseenalaista onkin. Minusta Putin on pohjimmiltaan mukava ja osaa hän olla myös lempeäkin mies. Hänellä on koiria ja hän on eläinrakas. Lisäksi hän on varmasti myös huumorintajuinenkin. Kerran näin hänestä hauskan kuvan, jossa hän oli kalastamassa Siperiassa kesällä ilman paitaa.

Minusta olisi hauskaa, jos Putin olisi minun ystävä tai tukihenkilö. Putin olisi todella tärkeä ja rakas minulle ja odottaisin aina innolla hänen tapaamisia ja meillä olisi mukavaa yhdessä. Jos hän muuttaisi suomeen ja vaihtaisi nimekseen vaikka Jari ja opettelisi Suomen kielen, niin tämä "Jari" olisi varmaan sitten se minun tukihenkilö, jos hän kävisi tukihenkilökoulutuksen ja/tai opiskelisi vaikka ensin psykiatriseksi erikoissairaanhoitajaksi ja sen jälkeen neuropsykiatriseksi valmentajaksi. Hän olisi todella rautainen ammattilainen varmasti, en tiedä kiinnostaako tuo ala häntä mutta jos hän olisi ammatiltaan joku hoitaja tai hankkisi hoitajan tutkintopaperit Suomessa niin minä heti ottaisin Putinin minulle hoitajaksi tai tukihenkilöksi.

Putin on ihan mahtava persoona, vähän sellainen poikamainen ja pilke silmäkulmassa oleva ja varmasti pohjimmiltaan hyvin mukava ihminen. Minusta hän on aivan ihana ihminen <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 !!!!! Minä lähtisin Putinin mukaan Ahvenanmaalle ja Lappiin joissa hänellä on mökit ja siellä viettäisimme aikaa ja juttelisimme ja myös hänen kalareissuille lähtisin mukaan ja hän opettaisi minua kalastamaan, saisimme paljon kaloja ja niistä tekisimme ruokaa yhdessä. Joskus täällä minun asunnolla paistettas uunissa makkaraa ja ranskanperunoita ja tulisi ihana makkaran tuoksu asuntoon kun paistaisimme ja söisimme makkaraa. Minä olen Putinin ystävä ja hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on. Jos joku teistä on Putinin kanssa tekemisissä, niin kerro Putinille paljon rakkaita terveisiä minulta ja sano, että Putinilla on Suomessa ystävä. Toivon Putinille hyvää ja toivon, että Putin on onnellinen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku teistä on Putinin kanssa tekemisissä, niin kerro Putinille paljon rakkaita terveisiä minulta ja sano, että Putinilla on Suomessa ystävä. Toivon Putinille hyvää ja toivon, että Putin on onnellinen.

Vierailija
2/13 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laskenut, montako kertaa olet tämän saman päästön tänne turauttanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Putinin kätyri!

Vierailija
4/13 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin varmasti myös hoitais Suomen vammaisasiat kuntoon, jos vallottais Suomen!

Vierailija
5/13 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin on hot!alfamies

Vierailija
6/13 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putin on hot!alfamies

Putin on katutappelijam joka ei edes käytä tietokonetta.

Vierailija
7/13 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi yhtään syytä, miksi kukaan haluaisi enää olla suurvallan presidentti, kun vaihtoehtona olisi muuttaa Suomeen sekopäisen mielenterveyspotilaan tukihenkilöksi... Älä silti Henna hengitystäsi pidätä veli Vladimiria odotellessasi.

Vierailija
8/13 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä keksi yhtään syytä, miksi kukaan haluaisi enää olla suurvallan presidentti, kun vaihtoehtona olisi muuttaa Suomeen sekopäisen mielenterveyspotilaan tukihenkilöksi... Älä silti Henna hengitystäsi pidätä veli Vladimiria odotellessasi.

Putin on vaatimaton ja ymmärtää asperferian koska ovat samanlaisia!

Vierailija
9/13 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuon yhden hurjan blogikirjoituksia pitää joka päivä kopioida tänne.

Saa vain lisäpontta noille jutuilleen kun se luulee että ihmisiä oikeasti kiinnostaa mitä se fantasioi kenestäkin.

Antakaa olla.

Vierailija
10/13 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin kiinnostaa!

Vierailija
11/13 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger on kaiken muun perseilyn lisäksi vielä Moskovan Tiltu, huoh.

Vierailija
12/13 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän meitä kaikkia vähän kiinnosta :) Ihminen on luontaisesti tirkistelijä, ja erikoiset, karismaattiset henkilöt aina herättävät kiinnostustamme. Tämä bloggari herättänyt valtavasti kiinnostusta, spekulointia ja keskustelua täällä.

Vierailija
13/13 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä bloggeri on kyllä valtavan kiinnostava tosiaan!

Ketju on lukittu.