Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herranjestas kun tyttären kaverin äiti alkss käymään rasittavaksi!

Vierailija
06.03.2016 |

Tyttätrelläni on oma poni ja tyttären kaveri myös harrastaa ratsastusta. Kun kaveri oli muutaman kerran käynyt meidän mukana tallilla, kaverin äiti soitti ja ilmoitti että tyttö lopettaa nyt ratsaskoulun tunneilla käymisen kun meillä on poni niin voidaan varmaan antaa kaverinkin ratsastaa. Ilmotin että ei käy, tyttäreni haluaa treenata tavoitteellisesti kisoja varten, eikä ponilla voi määräänsä enempää ratsastaa.

Täti siitä hermostui kovasti ja kaveria ei hetkeen näkynyt. Vähän aika sitten tuo kaverin äiti taas soitti ja ilmoitti että he ostavat nyt kans oman ponin ja me tietenkin varmasti halutaan auttaa heitä kun meillä on kokemusta hevosista ja käydään tallilla päivittäinä. No lupasin tietysti, käyn joka päivä tallilla niiin voin katsoa että heidän poni on kunnossa ja alussa varsinkin huolehtia että he tietävät kaikki hevosen hoitotoimenpiteet ym.

Tänään taas tuli soittoa, että he ovat nyt löytänyt sopivan ponin joka muuttaa samalle tallille ensiviikolla. Että kun me nyt muutenkin käydään tallla joka päivä, niin heidän tyttö varmaan pääsee aina meidän kyydillä, eihän meille tule matkaan kun parin kilometrin mutka. No me kuljetaan pyörällä aina tallille, kun kelit vaan sallii, joten samaa matkaa voi toki tulla, mutta kyytiä ei ole tarjota. Tämä selvästi taas ärsytti tätiä ja alkoi suostuttelemaan minua siihen että alan kuskiksi. Hermostu tosissaan kun saniin tiukasti ei ja lopetin puhelun.

Huh mitähän tästä nyt vielä tulee kun se poni saapuu tallille.. :D

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää

Vierailija
2/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö tästä joskus aikaisemmin jo keskustelun, ennen tuota kaverin perheen oman ponin ostoa? :) Muistelen että saman tyylistä tarinaa olen lukenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sen edellisen keskustelun. Taas jatkuu kuppaus, niinkö.

Heti stoppi hyväksikäytölle, jos yrittää. Kenelle se siis kyytiä järkkäili, tyttärelle? Ei aio itse tulla mukaan tekemään hommia?

Vierailija
4/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tää

Alku kuulostikin tutulta. Tää olis siis jatkoketomus =)

Vierailija
5/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, heppahöperöt on hulluja ja niillä on suttuset kodit.

Vierailija
6/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä rikkaiden ongelmia, ei näistä tavallinen pulliainen tiedä yhtikäs mitään.

Vierailija
7/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette voi toimia tuon kaverin äidin mukaan? AV:lla olen oppinut, että mitään vastavuoroisuutta ei tarvita.

Vierailija
8/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponista kannattaa luopua, tuntuu kovasti rasittavan perheen sodiaalisia suhteita 😨

Vierailija
9/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää sama kirjoittaja, jolla oli aiemmin riitaa tällä tavalla: tytär omisti kaksi kilpaponia ja kaveri lopetti ratsastustunnit ja sen äiti kysyi, että kai kaveri saa nyt ratsastaa ap:n toisella kilpaponilla.

Samalta kuulostaa

Vierailija
10/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Westendissä tapahtuu. Onneksi täällä Jumbon varjossa ei elämä ole noin vaikeaa.

Vierailija
11/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh Huh...taasko tätä samaa poniprovoa. Ai, nyt te menette polkupyörällä talille? Ja naapuri on taas kateellinen

Seuraavan kerran kopsaa suoraan entinen aloituksesi. Ei me sitä kuitenkaan hoksata...

Eikö sulla ole ystäviä, jolle voisit tarinan kertoa yhä uudelleen ja uudelleen...

Vierailija
12/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko sanoa, että asun maalla ja täällä ponin omistaminen ei ole valtavan kallista. Toki siihen rahaa saa menemään, mutta tässäkin asuu alle puolen kilometrin säteellä kaksi tyttöä, joilla on ponit, tai itse asiassa toisella on poni ja hevonen, kun siirtyy tulevana kesänä poniluokista hevosluokkiin. Mä asun siis haja-asutusalueella pienellä paikkakunnalla. Mäkin olen kotihoidontuella ja käyn ratsastustunnilla kerran viikossa, se maksaa 25 e kerta.

Vierailija
13/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko sanoa, että asun maalla ja täällä ponin omistaminen ei ole valtavan kallista. Toki siihen rahaa saa menemään, mutta tässäkin asuu alle puolen kilometrin säteellä kaksi tyttöä, joilla on ponit, tai itse asiassa toisella on poni ja hevonen, kun siirtyy tulevana kesänä poniluokista hevosluokkiin. Mä asun siis haja-asutusalueella pienellä paikkakunnalla. Mäkin olen kotihoidontuella ja käyn ratsastustunnilla kerran viikossa, se maksaa 25 e kerta.

Korjaan: 22 e kerta, 25 e maksaa, jos ottaa irtotunteja, mutta mä olen kurssilainen.

Vierailija
14/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap. tämä on keskustelupalsta, mutta ihan kiva kun jaksat kirjoitella tänne teidän PONI-jatkokertomuksia.

Tosin, mielenkiinto on vähän heikonlainen, kun juoni ei tarinassa juuri muutu.

Vierailija
15/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poneille pitää syöttää rehua että ne kasvaa isoksi ja vahvoiksi.

Vierailija
16/16 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan