Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naisen nautinto pikapanossa?

Vierailija
06.03.2016 |

Miehen on helppo saada orgasmi pikapanossa mutta miten te naiset saatte siitä nautintoa?
Saatteko orgasmin? Jos saatte niin millä keinolla?
Miehenä minusta tuntuu että olen vastuussa naisen orgasmista, eli minun pitää hieroa naiselle orgasmi myös pikapanon aikana. Jotenki tuntuu että jos nainen ei saa orgasmia pikapanossa, on se silloin "epäonnistunut".
Mitä ajattelette kun olette jääneet pikapanossa ilman orgasmia vain miehen spermat pillussanne?
Vai onko jokainen vastuussa omasta orgasmistaan myös pikapanossa?
Saatko tyydytystä pikapanosta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ryhdyn pikaiseen, tiedän mitä odottaa. Tiedän, etten saa orgasmia, mutta tykkään ihan vain siitä yhdynnästä ja tunnelmasta mikä tulee pikasessiosta, ja toki siitä että mies on tyytyväinen sen jälkeen. Olen itsekin tyytyväinen, joskus on jees olla vain nopea.

Vierailija
2/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapano on nopeasti hoidettu ja sen jälkeen mies on taas hetken vonkaamatta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättekö naiset pikapanoista vaikka ette siitä paljoa nautintoa saa (vrt. Miehen nautintoon)?

Miehenä minulla on pikapanon jälkeen hieman nolo olo... ikään kuin olisin hyväksikäyttänyt naista.

Vierailija
4/6 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen on helppo saada orgasmi pikapanossa mutta miten te naiset saatte siitä nautintoa?

Saatteko orgasmin? Jos saatte niin millä keinolla?

Miehenä minusta tuntuu että olen vastuussa naisen orgasmista, eli minun pitää hieroa naiselle orgasmi myös pikapanon aikana. Jotenki tuntuu että jos nainen ei saa orgasmia pikapanossa, on se silloin "epäonnistunut".

Mitä ajattelette kun olette jääneet pikapanossa ilman orgasmia vain miehen spermat pillussanne?

Vai onko jokainen vastuussa omasta orgasmistaan myös pikapanossa?

Saatko tyydytystä pikapanosta?

Jos ja kun alan pikapanoon, tiedän mitä saan ja odotan.

Sen nautinnon tekee pikaisuus, ehkä vieras, paikka jne...koostuu monesta asiasta

Vierailija
5/6 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan pikapanossakin usein, oon aika nopea saamaan orgasmin :D Pikapano on just jees aina silloin tällöin

Vierailija
6/6 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pikapanoa harrastetaan harvoin, vain hätätoimena jos muutoin ei näytä olevan mahdollisuutta. Kyllä siinä fyysiset paineet helpottavat (olen miespuolinen), mutta ei se kunnon rakastelun henkistä puolta korvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän