Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet kertokaa ajatuksia!

Nuoripari
06.03.2016 |

Mun mies kerto eilen paljon ajatuksia mitä meidän esikoisen odotus on tuonut tullessaan. Mies toi mm. esille kuinka paljon häntä jännittää isäksi tulo ja kertoi paljon asioita mitä odottaa isyydeltä ja hänellä on myös ihan selkeä ajatus siitä millainen isä haluaa olla ja ollaan paljon puhuttu siitä millainen arki meillä tulisi olemaan lapsen syntymän jälkeen. Mun mielestä nää on tosi tärkeitä asioita ja mä ihan liikutuin miten hyvin se puhu näistä asioista. Mies kertoi myös et välillä sen tekis mieli mennä "sängyn alle piiloon" ku oon kiukutellu sille välillä ihan turhista asioista. Oon sanonu sille et yritän pitää mölyt mahassa niin paljon ku vaan ikinä voin ja mies on ymmärtäny mua hyvin myös mun kiukuttelun aikana.

Musta on tosi ihanaa et se pystyy puhumaan näistä asioista, mut mä haluaisin kuulla myös muiden miesten ajatuksia mitä raskaus ja lapsen tulo on tuonu tullessaan. Haluan kuulla paljon ja erilaisia ajatuksia, haluan kuulla myös mahdollisia vinkkejä miten pystyn parhaiten tukemaan omaa miestäni näissä asioissa. Mies on jatkuvasti mun tukena niin haluaisin olla yhtä hyvä tuki myös miehelle. Me pystytään puhunaan kaikesta ja parisuhteessa ei ole mitään ongelmaa, mut jos on jotain mitä vaan voin vielä tehdä miehen parhaaksi, niin ilomielin kuulisin. Mun miehellä on yksi kaveri kenen puoleen se voi aina kääntyä ja tällä kaverilla itsellään on kolme lasta joista vanhin alkaa olla jo murrosiässä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva kun tuot tänne julki miehesi sulle privaatisti sanomia asioita. Vaikutat epäluottettavalta hölösuulta

Vierailija
2/4 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja lapset on perseestä eikä kukaan itseään kunnioittava mies ala huolehtimaan niistä vähäisemmistä, surkeista olennoista. Tätä on todellinen tasa arvo. Keskitän kaiken potentiaalini työelämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronhan tuo usein tuo, varsinkin epäkypsille vanhemmille!

Vierailija
4/4 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa selvästi keille on jo vanhuus iskeny tässä ketjussa