Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilomäärä ei kerro mitään

Vierailija
06.03.2016 |

Joskus tällä palstalla kauhistellaan sitä, paljonko joku painaa kiloina. Netissä törmäsin tällaiseen kuvaan, josta hyvin käy ilmi, että kilomäärä ei sano mitään ulkonäöstä ja vielä vähemmän "normaalipainosta". Pituus ja vartalon malli vaikuttavat myös tosi paljon. Itsellä tavoitteena on laihtua oman pituuteni (168cm) normaalipainon ylärajaan (70kg). Mutta vaikka saavuttaisin sen ja olisin ns. "terveellisessä painossa" se ei tarkoita sitä, että välttämättä näyttäisin hoikalta. Toki hoikemmalta kuin nyt. Ja kukaan ei voi enää lässyttää, että olisin terveysriskialueella. Tai kehottaa laihduttamaan, koska ulkonäön perusteella minulla ei ole mitään velvollisuuksia ketään kohtaan.

Kuva: http://i.imgur.com/exxlUuK.jpg

T: Liikunnallinen dieettiläinen (nyt -11 kg, matkalla alaspäin)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerrokaan. Mua veikataan ulkonäkön perusteella kymmenen kiloa hoikemmaksi. Olen tiimalasivartaloinen 162/60, joten paino jakaantuu hyvin.

Vierailija
2/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuvaa kanssa hyvin asenteita:

http://www.bio27.com/images/ideal-weight-women.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä tavoitteena on laihtua oman pituuteni (168cm) normaalipainon ylärajaan (70kg). Mutta vaikka saavuttaisin sen ja olisin ns. "terveellisessä painossa" se ei tarkoita sitä, että välttämättä näyttäisin hoikalta. Toki hoikemmalta kuin nyt.

No, noilla mitoilla et näyttäisikään hoikalta, kun et sitä olisi. Ihan sama, vaikka onkin indeksien mukaan "terveellisessä painossa", 168/70 on siltikin aika kaukana hoikasta. Sori nyt rehellisyydestäni.

Vierailija
4/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainon ylärajalla ja näytän vähän pullukalta. Kerran näin kuvan naisesta, jolla oli täsmälleen sama pituus ja paino - mutta hän oli vegaani ja kehonrakentaja, ja näytti upealta. Jos olisimme seisoneet vierekkäin, häntä olisi varmaan veikattu 20 kg kevyemmäksi.

Vierailija
5/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalipainon ylärajalla ja näytän vähän pullukalta. Kerran näin kuvan naisesta, jolla oli täsmälleen sama pituus ja paino - mutta hän oli vegaani ja kehonrakentaja, ja näytti upealta. Jos olisimme seisoneet vierekkäin, häntä olisi varmaan veikattu 20 kg kevyemmäksi.

Reenattu lihaksisto muokkaa kehon rakenteen ryhdikkäämmäksi ja sopusuhtaisemmaksi.

Lopputuloksena ihminen näyttää kevyemmältä ja myöskin liikkuu kepeämmin.

Vierailija
6/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan satakiloiseksi vaikka olen parikymmentä kiloa painavampi, käyrien mukaan merkittävästi lihava mies. Kuorsaan niin, etteivät toiset saa nukuttua ennenkuin minut on herätetty. Lääkäri ilmoitti pirullinen virnistys naamallaan, että sitten leikataan kun olet laihduttanut 30 kiloa pois. Voi niitä lääkäreitä ja niiden käyriä, tuon painoinen olen ollut joskus hontelona teininä ja jos tuo paino on ehtona kuorsaamisen korjaamiselle niin sitten kuorsaan niin kauan kuin henki krohisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi