Kuuluuko postinumerosi hyvin vai huonosti ansaitseviin?
vai jonnekin sinne välille?
http://www.taloussanomat.fi/uutiset/2016/03/05/katso-mita-suomi-tienaa-…
Kommentit (20)
Hyvin ansaitseviin kuuluu. Ei tullut yllätyksenä.
Meillä ei kuuluta kumpaankaan. Tosin tästä samassa tajamassa on peräti kolme pientä postinumeroalueita, jotka kuuluvat parempi tuloisiin. Jos tämä alue olisi eroiteltu omaksi postinumeroalueeksi (jätetty keskusta pois), niin aivan varmasti kuuluttaisiin hyvätuloisiin, koska on pelkkää omakoti- ja rivitaloaluetta.
tilasto ei siis anna oikeaa kuvaa koska postinumeroalue jaot eivät ole mitenkään loogisia.
Pääsi sinne hyvätuloisten top 100.
Ei löytynyt kummastakaan, koko tilastoon ei näy linkkiä...
Ei löytynyt listalta, mutta enpä tiennyt että Teuvalla on "Horo"-niminen alue. :D
Me asutaan tämmösellä hyvin keskiluokkaisella alueella. Oon ihan tyytyväinen kyllä. En jaksa noita ääripäitä.
Koko listan pienituloisin. Ei yllättänyt. Huomaa hyvin miten tulot ja sosiaaliset ongelmat eivät kulje käsi kädessä. Olen asunut varakkaammillakin seuduilla mm. Kontulassa ja Töölössä, mutta missään ei ole pelottanut öisin niin vähän kuin Otaniemessä
Ei löydy, mutta luulenpa että pienituloisiin.
Löytyi listalta, melko alkupäästä. Asuinaluemme on muuttunut vuosikymmenten saatossa. Olemme asuneet täällä kolmekymmentä vuotta. Kun muutimme, alueen tulotaso oli alhaisempi johtuen suuresta eläkeläisten määrästä. Nyt suurin osa on työsskäyviä ja hyvin ansaitsevia. Tontit on jaettu pienemmiksi, joten uudisrakentamista on ollut paljon.
Näin se maailma muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
niin aivan varmasti kuuluttaisiin hyvätuloisiin, koska on pelkkää omakoti- ja rivitaloaluetta.
tilasto ei siis anna oikeaa kuvaa koska postinumeroalue jaot eivät ole mitenkään loogisia.
Niih, no minä asun alueella jolla on pelkästään ok-asujia, mutta luulen että tulotaso on melko alhainen.
Nostin asuinalueen tulotasoa muuttamalla tänne. Vanha numero köyhtyi.
Vierailija kirjoitti:
Jonnekin sinne välille.
Jonne "sinne väliin"??
En tiedä, mutta olen kuullut, että tämä on Suomen Monaco; kukaan ei maksa veroja eikä lähde aamulla töihin.
Tahkovuori. Olen hän joka vetää numeroa alemmas listalla. ;)
Ei löytynyt, mutta varmaankin olisi hyvätuloisten listan jatkeena.
Asun neljänneksi rikkaimmalla alueella. Tulot: opintotuki :D Oli pudonnut yhden pykälän edellisestä, rumennan tilastoa. Miesystävä tienaa yli tuon alueen mediaanin.
Vierailija kirjoitti:
Koko listan pienituloisin. Ei yllättänyt. Huomaa hyvin miten tulot ja sosiaaliset ongelmat eivät kulje käsi kädessä. Olen asunut varakkaammillakin seuduilla mm. Kontulassa ja Töölössä, mutta missään ei ole pelottanut öisin niin vähän kuin Otaniemessä
Otaniemi on kampusalueena kyllä poikkeus, sitä kun ei asuta pienituloiset perheet ja työttömät pariskunnat kuten muita köyhiä alueita.
Hassua, olisin kuvitellut, että alue, jossa keskimääräinen asunto maksaa yli 600 000e, kuuluisi tuohon parhaiten ansaitsevien ryhmään. Taitaa olla sitten siellä keskivaiheilla.
Tuonne 100 parhaimpaan kuului, tuli itseasiana yllärinä.
Postinumeroni ansaitsee minua enemmän vaikka olen sitä kokekeempi. Ei oo reiluu!