Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

True Detective 2. kausi

Vierailija
06.03.2016 |

Mitä mieltä? Ite tykkäsin kovasti. Kahden jakson perusteella vaikuttaa vähintään yhtä tasokkaalta kuin ykköskausi. Kiinnostava juoni ja hyvät näyttelijät, ei liian kuluneita naamoja. Mielestäni suotta lytätty arvosteluissa.

Katsottavissa Areenasta:
http://areena.yle.fi/1-2477329

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin myös! Jäin odottamaan seuraavia jaksoja.

Vierailija
2/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa ok, mutta sitten lässähtää...varsinkin se yksi jakso jossa ammuskellaan about koko jakso, hoohoijaaaaaaaaaa......aika borin loppua kohden. 

Olen katsonut ko. kauden HBO nordicilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla esityskerralla en pitänyt tästä kakkoskaudesta, ja katsominen jäi kesken. Alku on jotenkin kovin sekava: liikaa juonen kannalta oleellisia ihmisiä esitetään pikku pätkissä.

Nyt katsoin uudestaan ja ihan ok:lta vaikuttaa, ei toki niin hyvä kuin eka tuotantokausi. Colin Farrell on ihan namu tässäkin :)

Vierailija
4/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin nämä kaksi ekaa jaksoa olivat oikein hyviä, saa nähdä miten jatkuu. Mulle tulee jotenkin tosi melankolinen, jopa masentunut fiilis kun tätä sarjaa seuraa, mites teillä muilla? Ja tykkään kyllä ihan älyttömästi, ehkä paras tv-sarja koskaan.

Vierailija
5/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuin eka, vaikka kummatkin hyviä. 1. ja 2. kausi ovat todella erilaisia. En jaksanut sitä 1. kauden harvahampaista wt-porukkaa.

Hipsteri kriitikot eivät varmaan ole pitäneet 2. kauden äänimaailmasta ja dissailevat sitä sen vuoksi.

Vierailija
6/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matthew Mcconaughey on ihan sairaan hyvä siinä ekassa tuotantokaudessa.

Oon aina inhonnu koko tyyppiä: sen leveää jenkkihymyä, sporttista olemusta, rusketusta ja puhetapaa.

True Detectiven ansiota katsoin Dallas Buyers Clubin, on muuten hyvä leffa!

Vierailija
7/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ainakin nämä kaksi ekaa jaksoa olivat oikein hyviä, saa nähdä miten jatkuu. Mulle tulee jotenkin tosi melankolinen, jopa masentunut fiilis kun tätä sarjaa seuraa, mites teillä muilla? Ja tykkään kyllä ihan älyttömästi, ehkä paras tv-sarja koskaan.

Tyylittelystä tulee mieleen Nordic Noir. Maailma esittäytyy harmaana, ankeana paikkana. Paljon otoksia jättimäisistä tieliittymistä, jotka raiskaa maisemaa ja näyttää painajaismaisilta. 

Vierailija
8/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tunnelmasta mieleen GTA III ja maisemista San Andreas. 

Vierailija
9/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt yhtään. Liian sekava, liian paljon henkilöhahmoja ja teemoja sekä tarinan kerrontaa näiden ympärillä. Ei pystynyt keskittymään mihinkään kun kerronta poukkoili liian monessa hahmossa sekä eri ajoissa ja paikoissa. Lisäksi ydinjuoni ei tempaissut mukaansa niin kuin 1. kaudella.

Aion silti katsoa seuraavatkin osat, josko seuraavissa jaksoissa sitten meno paranisi.

Vierailija
10/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyylittelystä tulee mieleen Nordic Noir. Maailma esittäytyy harmaana, ankeana paikkana. Paljon otoksia jättimäisistä tieliittymistä, jotka raiskaa maisemaa ja näyttää painajaismaisilta. 

Mun mielestä ne tieliittynmät näytti huimilta.. olin kyllä pilvessä ku katoin sitä sarjaa.

Vierailija
11/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut huomannut GTA-vaikutteita? :D Miljöö on kuin suoraan San Andreas -pelistä. Esim. noita tulvaviemäreitä (??) en ole populääriviihteessä muualla nähnyt. Ja sen moottoripyöräpoliisin ajot kuvattu täysin samalla tyylillä. 

Vierailija
12/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin siitä kakkoskaudesta. Loppuratkaisu oli pettymys, mutta tykkään jotenkin siitä sarjan raffista meiningistä. Ensimmäisen tuotantokauden kuulustelutakauma oli jotenkin raskasvetoinen, vaikka mielettömän jännittävä se oli. Toisella tuotantokaudella ei ole samanlaista suspenseä, koska Casperin murhaajan etsiminen ei ole oikeastaan edes pääasia.

Vierailija
13/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jäi tämä kesken, katsoin ekan kauden HBO Nordicilta. Kannattaako tämä katsoa loppuun? 

Vierailija
14/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt. Ekasta tuotantokaudesta tykkäsin tosi paljon. Tämä toka oli liian sekava ja täynnä huonoja roolisuorituksia, etenkin Vaughn oli kuin puupölkky.

Vierailija
15/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munki mielestä Vaughn ei sovi sarjaan, on jotenski liian nössö.

Ja sen tyttöystävää/vaimoa näyttelevää naista (Kelly Reilly) en voi sietää lainkaan. Sellanen ihme kiehnääjä, sama rooli päällä joka paikassa. 

Vierailija
16/16 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsä, mutta Rachel McAdams oon niin fine.