Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttajat! Kuinka usein pidätte herkku hetkeä? Minkälaisia määriä?

Vierailija
06.03.2016 |

Itsellä tavoite hidas pudotus 35kg. Aikaa menee varmasti 1,5-2v. Koiran nyt ensimmäisen kerran laihduttamaan niin että niillä ollaan loppuikänsä. Ruokapuoli ok, mutta herkkujen ahmiminen kuin viimeistä päivää on aina kaatanut yritykset. Siksipä mikään kerran kuussa juttu ei toimi itsellä,kun silloin on tarve syödä kaikki maailman herkut,"kun seuraavan kerran sään vasta 4viikon päästä"...siihen yhteen päivään latautuu liikaa odotuksia ja sitten jää mässy päällekkin helposti. Mietin sopisiko itselle 2x viikossa herrkuhetli, esim ti ja la. Mikä olisi sopiva määrä? Esim jäätelö tai kahvipulla? Tai 100g ritareita tai pieni Fazer patukka? Ihmisellä on luontainen taipumus pitää makeasta ja herkut on hyviä,miksei ne saisi kuulua elämään? Minusta ne on ok kohtuullisena osana koko hommaa. ...joku kun kuitenkin tulee sanomaan että ole ilman.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on se kerran kuussa, koko viikonloppu. Syön sitten mitä syön, ei sitä hirveästi mitään loppupeleissä teekään mieli.

Mutta kun tuo ei sulle kerta sovi, niin kerran viikossa vois toimia. 2 kertaa on mun mielestä ihan yhtä tyhjän kanssa, kyllä niistä makeista jutuistakin eroon pääsee kun vaan pysyy erossa. Mutta ainakin sovit jo etukäteen itsesi kanssa mitä saat syödä, ei siten että joo lauantai herkkupäivä, "jotain hyvää silloin". Vaan että esim JOKO suklaapatukka TAI pulla. Konkretisoi ns.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutan ja olen nyt viikonloppuna molempina iltoina syönyt suklaapatukan ja paino on viikonlopun aikana tullut silti alas -300g. Eli noin pienestä herkusta mun laihis ei oo välittäny. :) Yhteensä pudotettuja kiloja mulla parikymmentä. 

Vierailija
4/8 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sokeririippuvuus on tuolla tasolla, niin parempi herkutella muuten kuin sokerisuklaalla. 

Vierailija
5/8 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toiminut kerran viikossa -systeemi. Lauantai on herkkupäivä ja saa syödä mitä vaan. Aina ei tee mieli mitään, mutta en silloin lykkää herkkupäivää sunnuntaiksi, vaan päivä on silloin "menetetty". Tällä menty 4kk. Ja entinen sokeriaddikti olen.

Vierailija
6/8 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä herkuttelen. Viitenä päivänä viikossa harrastan raskasta liikuntaa. Paino tippunut 14kg kuudessa kuukaudessa.

Vierailija
7/8 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttelen silloin, kun haluan herkutella. En pidä suunniteltuja herkkuhetkiä, koska niistä tulee helposti latautuneita, ikäänkuin saisi palkkion. Kun minulla on lupa herkutella milloin tahansa, ei tee herkkuja niin paljon mieli. Söin ennen irttareita kuin hullu: pahimmillaan puoli kiloa päivässä. Niiden syömisen kontrollointi johti siihen, että kertamäärä kasvoi. Joo, tiedän, miten puolesta kilosta voi määrä kasvaa. Suunniteltuna herkkupäivänä olen syönyt enimmillään 800 g karkkia. Nyt, kun saan syödä karkkia, jos haluan, en syö sitä juuri ollenkaan. Saatan ottaa muutaman ja se on siinä. En ikinä enää koe huonoa omaatuntoa herkuttelusta. Sen sijaan, jos en pääse päivittäisiin suositeltuihin protsku-, kasvis-, kuitu- ja liikuntamääriin tulee vähän huono fiilis.

Vierailija
8/8 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kerran viikossa. Saatan syödä vaikka kilon irtokarkkeja tai leipoa mokkapaloja ja syödä melkein koko pellillisen. Kaikilla ei tämä toimisi mutta itse laihdun kilon kahdessa viikossa näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi