Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä ihmiset eivät tiedä menojaan

Vierailija
06.03.2016 |

Säästetään jotain kasvimaita perustamalla ja lopetetaan maksukanavat. Sata kiloa perunoita maksaa sata euroa, tuo raha menee bensoihin kuukaudessa jos asuu vähänkin maalla tai puolen kuun sähkölaskuihin talvella. Asuminen, energia ja liikkuminen vievät eniten rahaa ja ne ovat kohteet joita pitää tarkastella kun tulee huonot ajat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piittaamattomuutta se vain on. Kuvittelevat että sossu maksaa tai pääsee velkajärjestelyyn ja velat mitätöidään. Tai psyyke on heillä niin huonosti kehittynyt ettei ymmärretä tekojen seurauksia, joku päävikahan sekin on.

Vierailija
2/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tiedä menojaan, jos on menopaussi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kummallista minunkin mielestäni. En minä ainakaan haluaisi elää epävarmuudessa siitä mihin rahani riittävät eikä ole ainakaan tarvinnut viettää unettomia öitä sen takia. T.yh

Vierailija
4/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvimaan perustaminen ja sen hoitaminen vie aikaa, joten se käy harrastuksesta. Mulle ruuanlaitto on harrastus ja joskus ruokamenoja laskiessani mietin, pitäisikö kuitenkin osa summasta laskea harrastusmenoiksi.

Vierailija
5/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kuka ei tiedä menojaan :) Maksan laskut ja ostan mitä huvittaa...sit jos rahaa ei ole niin jätetään ostamatta. Arvostan sitä joka jaksaa pitää kirjaa ja seurata menojaan...mulla ei vaan kiinnostus riitä siihen. Yhden kuukauden olen laskenut ruokakustannukset...siihen se jäi. Ei ole mun juttu. Mutta huonoja sikoja ajatellen olisi varmasti tarpeen tehdä jatkossakin.

Vierailija
6/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen tarvita kuin vuoden tiliotteet. Asumiseen ja energiaan menee 12 000 vuodessa, autoon 2500. Vakuutuksiin 1200, harrastuksiin 1200. Ruokaan 5000, puhelimiin ja lehtiin 1600. Jää 17 000 jolla eletään ja matkaillaan ja ostetaan tavaroita ja palveluja. Helppoa. T.yh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän