Antibiooteista oksentelu, jatkanko kuuria?
Lisäksi on mahakipua, ja nämä molemmat kuuluvat yleisimpiin haittavaikutuskiin. Olen syönyt maitohappobakteereita.
Tiedän vain että Ab kuuria ei saisi koskaan jättää kesken mutta tuun näistä sairaamaksi mitä olin alunperin..:/
Kommentit (13)
Soita lääkärille ja kerro oireet.
Mihin vaivaan syöt kuurin?
Mä soittaisin apteekkiin/lääkärille tuosta, jos siis oireet poikkeavat selkeästi alkuperäisen taudin oireista. Voihan se olla, ettei antibiootti sovi tai olet allerginen sille tmv, lääkäri/farmaseutti sitten osaa antaa parempia vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Precosa auttaa, hae sitä apteekista.
Nimenomaan precosaa syön :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan precosaa syön :)
Precosa ei ole maitohappobakteeria.
Kuinka paljon kuuria on jäljellä, kauan olet syönyt? Mihin vaivaan kuuri on?
Vierailija kirjoitti:
Soita lääkärille ja kerro oireet.
Mihin vaivaan syöt kuurin?
Pitkittyneeseen nuhakuumeeseen. (mikä voi ihan hyvin olla viruksen aiheuttama)
Ap
Lääkäri vaihtaa soitolla antibiootin toiseen. Et keskeytä vaan vaihdat toiseen jolla on sama kirjo.
Ja muuten, kun tyttäreni sai ensimmäisen antibioottikuurinsa korvatulehdukseen (penisilliini) ja kysyin, miten sen huomaa jos lapsi on allerginen kun eihän sitä voi tietää kun ei ole koskaan antibioottia saanut niin lääkäri sanoi että juurikin oksentelusta tai todella löysästä ulosteesta - hän sanoi että antibiootti itsessään voi löysyttää ulostetta mutta jos menee jatkuvaksi vesiripuliksi niin se ei ole hyvä. Tällöin ohjeena oli juurikin soittaa lääkärille uudelleen.
(Lapsi ei oireillut siis mitenkään loppujenlopuksi.)
Minä olen allerginen penisilliinille ja joillekin antibiooteille, oire on oksentelu ja ripulointi, joten pikaisesti yhteys lääkäriin, hän vaihtaa toiseen antibioottiin. Kirjoita ylös antibiootin nimi ja ainesosat, sillä lääkäri on minulle määrännyt välillä allergiaa aiheuttavaa, Vaikka lukee tiedoissani, viimeksi myrkytys oli niin paha, että makasin vessan lattialla tuntikausia, eli ilmeisesti ikää myöden pahenee...
Okei :) ajanvarausnumerosta saa varmaan lääkärin numeron. En ole koskaan lääkärille soitellut :D
Minulla tuo hiivapohjainen precosa aiheuttaa tuollaiset oireet. Meillä on eri floora sen lääkkeen kanssa.
Ei ole siis tutkittu onko bskteeri syy pitkittyneeseen flunssaan? Miksi suostut syömään kuurin tutkimatta? Hajotat suolistosi tuolla tavalla.
T. Yksi jolla flunssa jatkunut 3viikkoa. Ei bakteeritulehdusta, ei kuuria.