Liika innokkuus suhteen alussa
onko se mielestänne turn off?
Kommentit (5)
Usein on. Itse ainakin helposti pelästyn yli-innokkaita kandidaatteja.
En suosittele pelaamaan mitään ihmissuhdepelejä, mutta kannattaa ottaa oma aikansa sen miettimiseen, että onko se toinen tyyppi oikeasti se "oikealta tuntuva", vai kannattaako vielä vähän katsella ympärilleen.
Jos useampien treffien jälkeen tuntuu yhä oikealta, niin sitten kannattaa jo olla aika suoraviivainen. Jos innokkuudesta on vielä tuolloin, useamman tapaamisen jälkeen haittaa, tarkoittaa se vain, että toinen osapuoli ei ollut ihan tosissaan, ja joutikin mennä menojaan.
Kyllä, mun mielestä se on pelottavaa. Minä ainakin olen ottanut etäisyyttä kun kaksien treffien jälkeen alettiin puhua itsestään selvyytenä, että "mitäs me tehdään ensi viikonloppuna", siis puhuttiin KOKO viikonlopusta, ei enää treffeistä. Tai kun mies on viestitellyt koko ajan ja halunnut nähdä ja soittaa ja... Kutsun näitä koiranpennuiksi, en halua ikuista holhottavaa.
Minkälaista innokkuutta tarkoitat? Itselläni uusi tapailusuhde ja myönnän olevani välillä liiankin tiiviisti viestittelevä. Sanoinkin tästä miehelle, mutta ei häntä haittaa. Tapaamisia on sovittu molempien työvuorojen mukaan ja niistä on pidetty kiinni. Olen aika spontaani luonne ja tunteet näkyvät. En tiedä, pitäisikö jarrutella ja sitä kautta näyttää epäaidolta. Arvostan yleensäkin ihmisissä välittömyyttä.