Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kaverin exää pussailla?

Ewwi
06.03.2016 |

...mun kaveri erosi ja kävin kylässä, siellä oli paikalla kaverin mies siis. No me ajauduttiin pussailemaan. Tuntui idiootilta, mutta pussasin takaisin, koska sitä miestä sattui se ero. Kerroin heti sille mun kaverille ja se laitto välit poikki. No nyt tuntuu tietysti ihan vitun pahalta, kun en mä mitään pahaa halunnut.

Voi vittu mikä soppa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet niin rakastunut että ottaisit sen puolisoksi, niin saa. Muuten kaverin tunteet on tärkeämmät.

Vierailija
2/4 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelisin että riippuu vähän lähtökohdista. Kauanko erosta, onko tuore ja tunteita kenties vielä mukana vai onko jo vanha juttu.

Yksi parhaimmista ystävistäni ja ex-avomieheni alkoivat tapailla ja kun ystävä tästä minulle melkein peloissaan kertoi, sanoin ettei todellakaan haittaa. Kukaan ei omista ketään ja meidänkin erosta oli jo jokunen vuosi ja erottiin ihan fiksusta syystä ja väleissä, joten mitään ei kummallakaan ollut hampaankolossakaan. Eli siinäpähän pussailivat :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu just siitä koska on erottu ja millä fiiliksellä ja onko tunteita tms.

Mun poikaystävä jätti mut ja ero oli ihan kauhea ja olin ihan rikki. Paras kavetini lohdutti minua ja oli tukenani. Sain kuitenkin myöhemmin kuulla että ex ja bestis oli sit jossain vaiheessa käyny panemassa. Asuivat samoilla pihoilla mutta eivät olleet kavereita tai edes kovin tuttuja. En koskaan ole kertonut kaverilleni että tiedän tästä asiasta mutta vuosien jälkeenkin olen tidella pettynyt häneen enkä enää luota samalla tavalla. Kaveri todellakin teki väärin mutta päätin unohtaa asian koska tiedän että hän helposti menee sänkyyn (huono itsetunto) ja exälleni oli turha enää tuossa vaiheessa olla vihainen ja mulkku mikä mulkku muutenkin.

Vierailija
4/4 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta on jo aikaa, muutto oli samana päivänä, ollaan kuitenkin oltu ystäviä 20 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme