Tutustuin pari vuotta sitten ihanaan mieheen, rakastuin -- nyt hän on eronnut
Suhdetta ei siis ole ollut välillämme millään tasolla. Kyseessä on samalla asuinalueella asuva mies, joka usein osui samaan aikaan koiralenkille. Juteltiin paljon ja usein törmäämisen lisäksi käveltiin lenkki yhdessä.
Tiesin, että hänellä on vaimo. Vaimo joskus harvoin lenkitti myös koiraa. Jonkin tason flirttiä välillämme oli, mutta koskaan emme viestitelleet saati tavanneet muissa merkeissä.
Nyt kuulin, että ovat eronneet ja koirakin on heidän tyttärellään. Näin ollen satunnaisen kohtaamisen todennäköisyys on pienentynyt tuntuvasti. Mietin, että uskaltaisinko pyytää häntä vaikka iltaa istumaan ravintolaan.
Toisaalta vaikuttaisin kyllä turhan tyrkyltä ja en tiedä, vaikka hänellä olisi joku uusi. Koskaan ei puhunut liitostaan mitään. Miten tässä voisi toimia olematta idiootti ja saada pahasti ehkä nenilleen?
Olen siis todella ihastunut mieheen. Hänestä en tiedä muuten kuin että seurassani on selvästi viihtynyt.
Kommentit (95)
Kinkkinen tilanne mutta en kyllä päästäisi tilaisuutta ohitseni. Sun täytyy jotenkin"vahingoissa" törmätä siihen ja saada jutunjuurta. Jos siitä ei suoraan homma lähde eteenpäin niin sitten pyydät sitä seuraavana päivänä treffeille tyyliin "kun eilen törmättiin tuli mieleeni, että olisi kiva jutella paremmalla aikaa lisää. Nähtäiskö..."
Ei sulla taida olla mitään menetettävääkään miehen suhteen.
Älä kutsu. Mies kyllä tietää mistä sinut löytää, jos häntä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Otapa siitä mies niin saat sellaisen, joka varmasti flirttailee muiden kanssa.Tule sitten kertomaan, kun petyt
No onko se nyt ongelma jos mies flirttaa toisten kanssa. Pieni flirttihän on ihanaa, sallin sen itselleni ja miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Älä kutsu. Mies kyllä tietää mistä sinut löytää, jos häntä kiinnostaa.
Niin... varmasti löytää.
Mutta, jos elämässä odottaa aina vain toisten siirtoja, niin moni hieno asia jää helposti toteutumatta. Tosin jää moni mokakin toteutumatta :D
ap
Sillä on takuuvarmasti joku uusi. Harva mies eroaa ilman että näköpiirissä on jo uusi. Älä nolaa itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Otapa siitä mies niin saat sellaisen, joka varmasti flirttailee muiden kanssa.Tule sitten kertomaan, kun petyt
Aikuisia ihmisiä tässä ollaan. Tuollaiset mustasukkaiset nipottamiset eivät enää kuuluisi suhteeseeni.
Saa osoittaa huomiota muillekin ihan niissä puitteissa, jotka itse kokee soveliaiksi. Toisen rajoittamisessa ja persoonan muuttamisyrityksissä epäonnistuu aina.
ap
Vierailija kirjoitti:
Sillä on takuuvarmasti joku uusi. Harva mies eroaa ilman että näköpiirissä on jo uusi. Älä nolaa itseäsi.
Olen käsittänyt muilta tahoilta, että nainen lähti toisen matkaan. Mutta varmuutta minulla tästä ei ole eli juorutasoisia juttuja.
ap
No siinä tapauksessa tee niinkuin joku ehdottikin. Etsiydy jotenkin hänen tielleen ja katso, mitä sitä kohtaamisesta seuraa. Älä suoraan kutsu, mutta viestitä kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Kinkkinen tilanne mutta en kyllä päästäisi tilaisuutta ohitseni. Sun täytyy jotenkin"vahingoissa" törmätä siihen ja saada jutunjuurta. Jos siitä ei suoraan homma lähde eteenpäin niin sitten pyydät sitä seuraavana päivänä treffeille tyyliin "kun eilen törmättiin tuli mieleeni, että olisi kiva jutella paremmalla aikaa lisää. Nähtäiskö..."
Ei sulla taida olla mitään menetettävääkään miehen suhteen.
Mutta kun en yhtään tiedä, miten voisin "vahingossa" törmätä. Tiedän kotitalon kyllä, mutta en minä liepeillä voi alkaa stalkkaamaan, kun en yhtään hänen nykyisistä aikatauluistaan tiedä. Joku tekee vielä poliisille ilmoituksen omituisesta vainoajasta.
Lähikaupassa olen näiden parin vuoden aikana nähnyt pari kertaa eli aika toivottomalta tuntuu sekin tie notkua kaupan edessä kaiket illat. Työpaikasta ei mitään tietoa, koulutuksen tiedän, muttei auta tietenkään mitään.
Pelkään, että jos nyt myöhästelen, niin hänellä kyllä kohta on joku (ellei jo ole). On sen verran jo ulkonäkönsä puolesta vetävä tapaus, lisäksi fiksu ja miellyttävä kaikin puolin.
ap
ap
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät eroa vaikka hellä olisi joku uusi.
Hoksasin, että tiedän kyllä hänen valmentavan yhtä urheilujoukkuetta tässä lähistöllä. Eli seuran sivuilta varmasti löydän harjoitusajat.. tässä voisi olla mahdollisuus.
ap
Ehdota ensin kaffetta. Se on pienempi juttu kuin illanvietto, ja siihen on helpompi suostua vaikka tulisi yllätyksenä.
Ei kai joku voi olla näin hölmö? Alkaa stalkkaamaan miestä, joka on juuri eronnut? Ensinnäkin, jos miehen vaimo on pettänyt niin mieheltä saattaa mennä pitkään päästä yli vaimostaan. Toisekseen vaikka olisivat eronneet yhteisymmärryksessä, yleensä eron käsittelemiseen menee ainakin vuosi , tai pari. Mikään suhde ei ole hyvällä pohjalla, jos aletaan suhteeseen HETI eron jälkeen. Siinä siirretään vaan kaikki ongelmat uuteen suhteeseen. Oletkohan nyt liian epätoivoinen? Kuka järkevä ihminen haluaisi laastarisuhteeseen? Etkä edes tunne miestä, joten et voi sanoa olevasi ihastunut. Järki käteen nyt ja keksi parempaa tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Jospa tämä miehen näköpiirissä oleva uusi onkin ap ;) On halunnut erota ensin ja vasta sitten tehdä siirron.
Kyttääpä häntä niinkuin teit aikaisemminkin !
Vierailija kirjoitti:
Ei kai joku voi olla näin hölmö? Alkaa stalkkaamaan miestä, joka on juuri eronnut? Ensinnäkin, jos miehen vaimo on pettänyt niin mieheltä saattaa mennä pitkään päästä yli vaimostaan. Toisekseen vaikka olisivat eronneet yhteisymmärryksessä, yleensä eron käsittelemiseen menee ainakin vuosi , tai pari. Mikään suhde ei ole hyvällä pohjalla, jos aletaan suhteeseen HETI eron jälkeen. Siinä siirretään vaan kaikki ongelmat uuteen suhteeseen. Oletkohan nyt liian epätoivoinen? Kuka järkevä ihminen haluaisi laastarisuhteeseen? Etkä edes tunne miestä, joten et voi sanoa olevasi ihastunut. Järki käteen nyt ja keksi parempaa tekemistä.
Lähinnä haluaisin säilyttää kontaktin. Koska koiraulkoilutuksia ei enää ole, niin pitäisi keksiä toinen keino. En mene asioiden edelle siinä mielessä, että elättelisin toivetta suhteesta. Tosin minulla ei mitään sitä vastaankaan olisi.
Kyllä monet uudet suhteet alkavat hyvinkin nopeasti, ei kaikki tarvitse mitään laastareita. Liittohan on voinut olla aivan kulissia ja kylmä tunnepuolelta. Ei silloin tarvitse mitään toipumisaikoja.
ap
Oletko itse ollut koskaan naimisissa? Et taida nyt tyttöparka ymmärtää, mitä tarkoittaa avioero.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse ollut koskaan naimisissa? Et taida nyt tyttöparka ymmärtää, mitä tarkoittaa avioero.
Olen eronnut ja minulla on kaksi aikuista lasta. Kuten jo totesin, olemme aikuisia.
Kokeile sitä treenikenttähommaa. Enemmän mua harmittais jos en tekis mitään.