Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä meneekö meillä huonosti vai kuvittelenko vain

Vierailija
05.03.2016 |

Ja se ahdistaa. En tiedä onko tämä vain mun päässä tai onko se minä joka miettii näitä juttuja. En voi kysyä koska se osottaisi epävarmuutta meidän parisuhdetta kohtaan ja pelkään ettei siitä seuraa kuin pahaa. Kertokaa te onko tämä lopun alkua

-Seksi loppunut lähestulkoon seinään (noin kk sitten). Mies torjuu kaikki aloitteet vaikka olisin varta vasten laittautunut ja pitsihepenissä. Vaihtaa puheenaihetta jos puhun vihjailevaan sävyyn.

- Mies on ruvennut käymään enemmän ulkona opiskelijariennoissa sun muissa ryyppäjäisissä.

- Haen opiskelemaan tänä keväänä ja mies kehotti harkitsemaan uudelleen hakukohdettani, kun kerroin hakevani tälle paikkakunnalle. On useempaan otteeseen ehdottanut että hakisin helsingin yliopistoon eikä hänen paikkakunnalleen. Perusteluna "helisnki varmaan arvostetumpi" ja "mitä jos meillä menisi sukset ristiin ja et tuntisi ketöän tältä paikkakunnalta" vaikka olen sanonut useampaan otteeseen että en halua opiskelemaan helsinkiin

On näitä muitakin juttuja mutten muista. Läheisyyttä on kyllä ja nukkumaan mennessä mies haluaa nukkua tiiviisti lusikassa. On myös kysynyt mikä mulla on kun oon ollut itsekseni vihainen, ahdistunut ja hermostunut tämän jutun takia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän