Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietin nimeä poikatietokoneelle

05.03.2016 |

Onko edes olemassa tyttötietokoneita? MUTTA nyt palstapaskiaiset, nimiehdotuksia kiitos !

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttötietokone olisi rikki kerran kuussa ja pitäisi muutenkin tasaisen ärsyttävää ininää. Jos et työntäisi sen usb-portteihin jotakin tarpeeksi useasti, se lakkaisi toimimasta. Toisaalta saattaisi olla niin, että portteihin ei saakaan työntää mitään juuri silloin kun olisi tarve. 

Kuka sellaisen ostaisi?

Vierailija
2/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vuosia vanhan läppärin nimi on Matti. Jokainen lähipiiristäni tietää mitä tuoda, jos pyydän tuomaan Matin.

Ja tää mun Matti tosiaan on poikaläppäri myös.

Mitä tykkäisit Juliosta (lausutaan Hulio), tai vaikkapa Ziisus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskohan se oli ensimmäisen suomalaisen elektronisen sarjakomputaattorin nimi. Ja nykyään on suosittuja nuo vanhat nimet.

Vierailija
4/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ExoPol kirjoitti:

Mun vuosia vanhan läppärin nimi on Matti. Jokainen lähipiiristäni tietää mitä tuoda, jos pyydän tuomaan Matin.

HulioJulio on periaatteessa ihan hyvä nimi, mutta muistuttaa toisaalta liikaa Juliaa. Haluan koneen sukupuolen olevan selkeä ilman erillistä korjaamista. "Ei kun siis Julio, Hulio, ei Julia. JuliO! Joo."

Vierailija
5/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

namelezz kirjoitti:

ExoPol kirjoitti:

HulioJulio on periaatteessa ihan hyvä nimi, mutta muistuttaa toisaalta liikaa Juliaa. Haluan koneen sukupuolen olevan selkeä ilman erillistä korjaamista. "Ei kun siis Julio, Hulio, ei Julia. JuliO! Joo."

No sitten selkeä Pekka vois olla sun poikakoneen nimi. Paitsi jos sua häiritsee se, että se voidaan jossain yhteyksissä sotkea Rebekka nimeen, se kun on tytön nimi..

Vierailija
6/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kanssa kun oltiin vielä kaksin, niin meidän koneet olivat Delenn ja Lennier.

Eli on ollut tyttökoneita. Lisäksi mulla on ollut Hulda ja Hekla.

Uusin koneeni on RononD.