Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ette....

Vierailija
05.03.2016 |

.....rupea vegaaneiksi? Edes kuukauden kokeilu? Ja kunnon perustelut, kiitos. Vegaaniruokavaliosta saa kuitenkin kaiken tarvittavan, B12 lukuunottamatta. Siitä saa erittäin maistuvaa, terveellistä, kunnon mättösafkaa, herkkuja jne. Ihmisen on joskus "täytynyt" syödä lihaa, mutta nykyään vaihtoehtoja on niin paljon, ettei sille ole muuta syytä kuin itsekkyys.

Ja jos perustelusi on tyyliä "mies ei salaatilla elä", niin olet vain todella tietämätön ja suosittelen ottamaan asioista selvää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi hyvää syytä: minä en pidä pelkästä vegaaniruokavaliosta, kyllä lihaa, kalaa ym. pitää olla ja toiseksi vegaaniruokien hankkiminen ja valmistaminen olisi vaivalloisempaa, kun sitä pitäisi erikseen opetella.

Vierailija
2/4 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että vegaanius on liian vaativaa. Pitäisi ottaa selvää kaiken maailman liivatteista, välttää nahkakenkiä, varoa maitojauheita jne. jne. Minulle riittää kasvisruokavalio, sen mukana käytän jonkin verran maitotuotteita kuten juustoa ja jogurttia, kermoja. Syön myös pari kertaa kuukaudessa kalaa. B-vitamiinit otan tosiaan purkista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa laittaa ruokaa. Miksi sinä et tulisi laittamaan minulle sitä ruokaa?

Vierailija
4/4 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän kasviksista, mutta myös kalasta ja lihasta, ja jogurttia suorastaan rakastan. Miten maailma muuttuisi, jos minä ryhtyisin vegaaniksi?