Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kampaajaa paikalla?

Vierailija
05.03.2016 |

Eli olen nyt vuosi raidottanut tummaa tukkaani vaaleammilla raidoilla. Vanha kampaaja muutti ja menin uudelle kampaajalle. Lopputulos on nyt se että latvat on todella kylmän vaaleat kun taas juuresta vaaleat raidat ovat lämminsävyisiä. Eli pystyykö juurissa olevien raitojen sävyä jotenkin saamaan kylmemmäksi ilman että sitä väriä tarvii muualle laittaa? Kampaajat kun yleensä raidottaa aina hiukset kauttaaltaan vaikka vain juurta pitäisi mulla raidoittaa. Eli mitä on tehtävissä jos haluan säästellä hiuksiani ja aiheuttaa mahd vähän tuhoa latvalle? Se alkaa olla siis jo aika blondi ja ihan eri sävyisen vaalea kun hiukset ylempää..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/4 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
4/4 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä laitan asiakkaalle vain tyviraidat, mikäli ei ole tarvetta latvaa vaalentaa. Tämä onnistuu lapuilla oikein hyvin ja on hupun kanssakin mahdollista. Toki vaalennusainetta menee oman ja aiemmin raidoitetun rajalla väkisinkin vähän päällekkäin, mutta latvaan asti ei ole mikään pakko laittaa.

Sinun tapauksessa virhe on jo kuitenkin tapahtunut ja on melko hankalaa (varsinkin jos raidat ovat hyvin ohuita) poimia uudelleen ne samat kohdat ja laittaa uudestaan vain tyveen. Mahdollista on kuitenkin yrittää poimia uudelleen niitä raitoja, ainakin näkyvämmiltä alueilta ja tehdä käsittely toistamiseen tyvialueelle.

Jos (ja kun) lämpimiä kohtia jää vielä sinne, niin niitä voi korjailla aina uusilla raidoituskerroilla. Folioiden kanssa ainakin helppoa, kun levittää aineen ensin tyveen ja vähän myöhemmin avaa folion ja laittaa vielä hetkeksi sellaiseen lämpimämmän sävyiseen kohtaan.

Tyveä ja latvaa voi myös taittaa eri sävyillä, mutta jos tyvi on kovinkin oranssi ja latva valkoinen ja hapero, niin taiton pysyvyys ja onnistuminen selviää vain kokeilemalla.