Rannekanavaoireyhtymä ja yölastan käyttö, auttaako?
Eli siis mulla todettiin hermoratatutkimuksessa keskivaikea rannekanavaoireyhtymä ja nyt ensin pitäisi pitää tuota yölastaa pari kuukautta. Olen kyseistä lastaa käyttänyt kolme viikkoa, mutta se ei ole mitenkään auttanut oireisiin vaan edelleen käsi särkee ja puutuu öisin ja nukkuminen on tämän takia huonoa. Ja päivisin mm. tippuu tavarat kädestä.
Millä todennäköisyydellä tuo lasta voisi vielä alkaa auttamaan? Vai onko niin, ettei se tule auttamaan, kun ei tähänkään mennessä ole auttanut?
Kommentit (4)
Mulla on lasta auttanut hyvin. Tosin lähtötilanne ei ollut noin paha kuin sinulla. Lasta vähentää puuttumista merkittävästi.
Mulla oli myös keskivaikea rannekanavaoireyhtymä ja lasta auttoi hyvin vähän. Oireet oli miltein samat kun ilmankin lastan käyttöä. Pääsin leikkausjonoon etuajassa, kun lasta ei auttanut.
Mulla auttoi lastan käyttö, yöksi vielä voltarenin salvaa ja hierontaa. Konepajahommia teen, pahimpina aikoina käsi kuin tulessa ja voimaton + tavarat putoili. Kannattaa vaihtaa lääkäriä jos tuntuu ettei pärjää, hermosto ei välttämättä palaudu ennalleen jos jatkuu pitkään, käsi jää pysyvästi kömpelöksi yms..
Outoa ettei ole jo auttanut. Mulla lääkitykseksi tuli Lyrica ja yölasta. Puutuminen ja kipu väheni viikon sisällä. Mulla tosin silti operoitiin leikkauksella. Tsemppiä!