" *" ENSIKOT LAUANTAINA " *"
Hyvää huomenta!
Täällä oltu hereillä jo hyvän aikaa. Kumma kun ei jaksa valvoa vkl iltaisin niin sitä menee nukkumaan aikaisin ja herää aamulla varhain.. Toisaalta ihan kiva niin pvä tuntuu näin pidemmältä :O)
Olen ollut reipas ja tiskannut ja pyykit pyörivät koneessa.. Kylppäri pitäisi vielä kuurata. Mies nukkuu vielä ( Saa touhuta rauhassa ).
Täti on nyt vahvistettu tulleeksi! Eilen oli todella pientä, todella pientä jälkeä paprussa ja tänään sitten runsaammin. Mietin, että laskenko jo eilisen kp 1:ksi?
Cactus: Miten sun toisen testauksen laita? Mitä " sanoi" ?
Oikein mukavaa lauantaita kaikille ja hurjasti +++ pölyjä!
- JP -
Kommentit (8)
Rauhallista viikonloppua taas täällä.. Missäs kaikki on? Meikäläisellä on siis hiihtoloma alkanut ja tämä päivä on pyhitetty vain ja ainoastaan löhöilylle ja olympialaisille. Illalla saunaan ja lupasin paistaa lettuja. Ensi viikolla ehtii sitten taas urheilla, josko kävis vaikka hiihtämässä ja laskettelemassakin.
Lueskelin kyllä eilisen pinon, mutta en nyt muista siitä mitään erityistä, joten toivottelen vain kaikille rentoa viikonloppua!
Plussauutisia odotellen, Amy
Eli pinoudun, kun kaikki Enskat tuntuu hävinneen taivaan tuuliin. Missä olette?????? Tosin hyvähän se vaan on jos vkonloppuna muutakin puuhaa kuin tämä paikka:)
Nyt on imuroitu koti, vessat pesty ja 3 koneellista pyykkiä pyörinyt.. huh... vielä pitäisi lattiat kostealla pyyhkiä... sitten onkin päivän urakka täynnä ja kesityn sohvaan ja olympialaisiin=) Mies on raksalla ja mun urakaksi jäi tämä kodin siivoaminen.
Tänään mennään kp8/25-37 elikkäs huomenissa tai maanantaina aloitan tikuttelun kun ei tiedä minkä pituinen kierto siellä tulossa. Jospa olisikin vaihteeksi lyhyempi tulossa. Toivotaan parasta..
Missäs meidän piinailijat on, tulkaahan kertomaan testituloksia jos jotain kerrottavaa!!
Mukavaa viikonloppua ja +++ säteitä kaikille!
Sori Mooli kun en ole sulle vastaillu, mutta juuri vasta luin monen päivän pinot. Plussattu on, mutta se oli ovisplussa! Mites muuten, jos saa kysyä, tuosta teidän adoptiojutusta. On mennyt totaalisesti ohi multa. Oletteko adoptoimassa? Tosi hieno juttu! Itsekkin olen sitä ajattellut, mutta toteutan vasta sitten kun ei tuo biologinen vauva kaiken tutkimusten yms jälkeen tule.
Mulla on kp 17/25-31 ja aloitin tänään punaviinikuurin tuon greippimehun jälkeen oviksen löydyttyä. Puoli lasillista mennyt ja tuntuu että olisin aivan kännissä. Joten jos on paljon virheitä, niin tiedätte mistä johtuu. En ole kyllä mitään syönyt moneeeeen tuntiin niin päähän se sitten pomppas. Mies on poissa ja tulee huomenna, joten yksin täällä voi sitten römytä =)
Nyt kyllä toivoo aivan järkyttävän paljon, että tuo torstainen pupuilu riitti että vauvaa alkaa kasvamaan mun masussa. Nyt sitä yritetään auttaa kiinniittymisessä tuon punkun avulla. Tekis tällä setkellä mieli jotain mäkkiruokaa, hmmm pitäiskö äkkiä kipaista hakee kun tuossa ihan vieressä olis yks roskaruoka paikka... No kaivetaan eka kaapit läpi!
Lörpötykset sikseen, nyt menen laittamaan pyykit kuivumaan.
Kaikille uusille ja vanhoille plussapölyjä ovikseen ja raskautumiseen=)
+++++
*Diolle extravilkku*
huh...vai siis naksu jätti meidät...mä olin sen kaa niin usein samoissa ett tuntuu, ett munkin pitäis pysyä taustalla... jättikö fiokin meijät??!!
kiva kuulla marindasta:=) *hali*
Ja afternoonistakin:=)
täällä taas tissutellaan - sain miehuuden reissultaan kotiin. Harmi, että ovis tuli ja meni. Käsin eilen rakkaan frendin luona, heillä 2 v. poitsu ja kk sitten jätetty ehkäisy pois. No, nyt menkat myöhässä paljon...toisille kaikki käy helpommin:=)
terkkuja etelästä!!!
-mooli (taas booleilemassa kotosalla...)
ja ihan älysti ++++++++++++++++++pölyä - eiköhän se plussa sieltä r-testiinkin pamahda!!!
kippis vaan:=)
-mooli
joo meillä adoptiolapsi ollu aina haaveissa ja marraskuussa laitettiin paprut sisään. Hgissä vaan niin ruuhkaista, että eka neuvonta-aika vasta puolen vuoden päästä eli huhtikuussa. Kiinalainen haaveissa:=) Meillä mies jo vanhempi joten nyt vikat ajat käynnistellä adoptioprosessia jotta saatais pikkuinen lapsi.
-mooli
Kerron äkkiä oman navan tilanteen ennen kuin riennän nukkumaan, aamulla aikainen herätys taas töihin. Tein siis Advancen liuskatestin perjantaina ja tulokseksi sain vasta testiajan umpeuduttua ½ haalean viivan. Tuota tulosta en kyllä nyt usko, joten tarkoitus olisi tehdä uusi testi aikaisintaan maanantaina. Silti oli hyvä, että testin tein, koska mulla se ainakin helpotti oloa, kun sain jotain konkreettista tehtyä piinailun eteen, vaikka tulos ei aivan selvä ollut. Edelleen oireita on, kunhan oisivat vain sitä mitä toivon.
Siis tulenpa kertomaan ens viikolla miten kävi!!
T.hoyt kp 22/(28?)
Mikäs tilanne piinailijoiden suhteen?
Afternoon: yksi gyne kerran ultratessaan sanoi, että mun munasarjat on polykystiset ja kehoitti tutkimuksiin. Ite sit päädyin puoskaroimaan itselleni pco diagnoosin, kun luin lääkärin tietokannasta oireet, jotka mielestäni mulla oli kaikki (finniongelmaa, epäsäännölliset kierrot ja monirakkulaiset munasarjat). No nyt kun sit oon käynyt siellä lapsettomuuden hoitoon erikoistuneella gynellä, niin se sanoi ettei pco:ta ole. Munasarjasta löytyi vaan 9 munasolua jonossa, kun pco diagnoosiin ois tarvittu 10! Tavallaan tietty hyvä ettei ollut, mutta toisaalta pco:n hoito vaikuttaa mun mielestä selkeältä, joten jos se ois ollut, ois tiennyt missä mennään. Nyt ei auta kuin oottaa vielä viikko ennen lääkäriin pääsyä ja tuloksia kierronkartoituksesta ja simppatesteistä.
Päivänjatkoja ja plussaonnea kaikille kivoille Enskarikamuille!!!