Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Miten usein miehesi vaihtaa kalsarit?

Puhtaat pöksyt
05.03.2016 |

Pitää ihan kysyä,kun mies väittää,että se on naisten juttu vaihtaa ne joka päivä eikä kukaan mies tee niin. Paitti mun poika ja ex-mies.

Eli pieni otanta naiset. Kertokaa. 😀

Ja tarkennus - pikkukalsarit siis. Alushousut.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei käytä alushousuja, mutta housut menevät pesuun joka päivä. 

Vierailija
2/16 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa päivässä... yöksi mukavammat bokserit ja aamulla töihin sellaiset joissa munat ei pääse seikkailemaan... kalsaripyykkiä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun muistutan. Välillä vien pyykkikoriin sillä välin kun mies on suihkussa ja on jättänyt kalsarit lattialle tai tuolille. Omistaa jopa 9 kpl alushousuja, ihan hyvin näyttää kelpaavan viikonkin sama pari jos ei ole viitsinyt pyykätä.

Vierailija
4/16 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin suihkun/saunan jälkeen. Paitsi mökillä iskee joku lapsuudesta opittu säästäväisyys, että samoja kalsareita käytetään ainakin kaksi tai jopa kolme päivää.

Vierailija
5/16 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä meillä mies ja kaikki pojat (3kpl) vaihtaa ihan joka päivä aamulla suihkun jälkeen ja joka kerta myös urheilun jälkeen. Pyykkikori täyttyy boksereista.

Vierailija
6/16 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa, saunapäivänä.

Vierailija
7/16 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu.

Vierailija
8/16 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa tai kahdessa. Miehet, toisin kun naiset, eivät vuoda mitään pillunesteitä/kusta housuihinsa hallitsemattomasti.

Vierailija
9/16 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikkoon. 

Vierailija
10/16 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaihtanut kalsareita kuukauteen :D

Mutta vapaa-ajalla en käytä kalsareita, joten ei ne niin paljon likastu. 

Vierailija
11/16 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla puhtaat, salitreenin ja suihkun jälkeen taas puhtaat. Ainakin kaksi kertaa päivässä, kalsaripyykkiä siis riittää :).

Vierailija
12/16 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös yllättynyt siitä kuinka harvoin mieheni niitä vaihtaa! Eikö häiritse olla shaibaisissa kalsareissa O__O itselleni ainakin äiti opetti jo pienenä että sukat ja pikkuhousut vaihdetaan joka päivä...

Vierailija
13/16 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 krt päivässä.

Vierailija
14/16 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös yllättynyt siitä kuinka harvoin mieheni niitä vaihtaa! Eikö häiritse olla shaibaisissa kalsareissa O__O itselleni ainakin äiti opetti jo pienenä että sukat ja pikkuhousut vaihdetaan joka päivä...

Sama on opetettu mulle lapsena. Oma isänikin oli tosi tarkka.

Vierailija
15/16 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen mies, mutta vastaan omasta puolestani. Kalsarit, sukat ja t-paita vaihdetaan vähintään kerran päivässä.

Vierailija
16/16 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka saastaisia te oikein olette että joka päivä pitää vaihtaa? Valuuko teillä sulkijalihaksen läpi paskat housuun vai piereskelettekö jotain märkäpieruja? Vai ettekö pese persettä kun käytte paskalla? Luulisi että jos hygieniasta huolehtii, ei housut päivässä paskaannu. Naisten housujen vaihdot ymmärrän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan