Luuhaako kaikkien muiden 17-vuotiaat kylillä
Onko meidän poitsu ainoa laatuaan? Nytkin koneella pelaamassa. Eikä illalla ole menossa minnekään.
Asumme maalla, joten ei tässä vieressä mitään kokoontumispaikkoja ole, mutta ei harrasta myöskään mopoilua eikä traktorirallia.
Toki oli koko päivän harrastamassa, mutta jotenki toivoisi, että hiukan liikkuisi muuallakin.
Joko teidän 17-vuotiailla on kovasti tyttö/poikaystävää?
Kommentit (11)
Luuhaa täällä ainakin. Jokaisen kotonaolohetken istuu koneella ja paiskoo ovia käydessään jääkaapilla.
Ei luuhaa. Tyttöystävää saa luvan katsella vasta sitten kun on aikuinen/vakavissaan. Tyttöjen tunteilla ei saa leikkiä.
Itse en ollut 17-vuotiaana koskaan kylillä. Ja poikaystävää ei ole vieläkään.
Oon 17-vuotias poika ja kohta 18-vuotias , en tee paljoo muuta kuin pelaa, koska ei ole varaa mopoiluun tai kaveri suhteiden ylläpitoon ja en viitsi urheilla, koska en halua inttiin. Mitä järkeä tyttöystävässä on, jos ei ole elämä hallussa tytöllä , sekä sillä on paljon laskuja ja paljon aikaisempia suhteita ollut? Suurin osa tänä päivänä on onnen onkijoita?
Ole huoleti pojastas. Olen nähnyt useita suhteita ja kaikki päätyneet eroon, siksi en ole vaivautunut koska se oikea tulee joku päivä. Parasta ennen päivämäärähän on 27-vuotias. Olen ulkomaalainen, niin se halveksii asemaani paljon naisten keskellä, useat likat tahtoo vain 100% suomalaista, joka on tälläytynyt johonkin some ilmiöön. Tietenkin voit opastaa poikaas käyttää Tinderii ja hot or not sovellusta ym. joissa sitten tapailee oman ikäisiään. Heidän mielenterveydestä ei aina voi sanoa onko ne kunnossa ennen kuin tutustuu.
Mukava kuulla, että on muitakin kotona viihtyviä. Poika on lukiossa ekaa vuotta ja ihan on kavereita siellä ja myös harrastuksissa. Ei vaan tykkää luuhata tuolla ympäriinsä.
Parhaalla kaverilla ollut tyttöystävä jo aika kauan, mutta meidän poikaa ei vielä kiinnosta. Taitaa olla parempi niin...
T.ap
Vuosi-pari sitten luuhasi jatkuvasti kylillä ja lipsui kotiintuloajoista. Nyt luuhaa tyttöystävän kanssa joko meillä tai tyttöystävän kotona. En tiedä, onko meille osunut jotenkin erikoinen nuori mies, kun pelaaminen ei kiinnosta ollenkaan, ei ole koskaan kiinnostanut.
Koti on se paras paikka nauttia elämästä. Lukion ensimmäisellä vuotena kannattaa olla varuillaan.
Useat polttaa tai on muuten vain sekavia lapsia, joiden vanhemmat eronneet ja vapaa kasvatus jne.
Vasta lukion jälkeen tai jos joku ilmestyy ja kaverustuu, niin on asia erikseen kaveri piiriin lisäyksenä.
Itse olen lukion toisennella.
Tytöt ottaa seurustelun liian vakavasti ja jos haluu kaveeraa toisen sukupuolen kanssa ihan vaan frendinä, niin se tulkitaan että haluaa naimisiin. Sen takia kaikki naiset pysyy etänä ja työskentelee ryhmätyössä vain jos on pakko ja keskittyy omaan koulun menoon.
Epätoivoisia ihmisiä olen nähnyt myös paljon, jotka tekee mitä vain pilaakseen toisen elämän, kun jää tien reunalle seurustelussa. Että silleen.
Itsellä 17v tytär ja ei todellakaan luuhaa. Kiltimpi ja järkevämpi on kuin äitinsä. Ottaa opiskelun tosissaan, käy töissä ja salilla, tykkää laittaa ruokaa jne. Ei poikaystävää. Iltaisin kattelee sarjoja netistä.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä 17v tytär ja ei todellakaan luuhaa. Kiltimpi ja järkevämpi on kuin äitinsä. Ottaa opiskelun tosissaan, käy töissä ja salilla, tykkää laittaa ruokaa jne. Ei poikaystävää. Iltaisin kattelee sarjoja netistä.
Ajatella sillä on töitä ja varmaan oma huone? Itse olen 17v jätkä ja yrittänyt hommaa duunii aika kauan.
Useat liikkeet palkkaa vain nais puolisia liikkeeseen, koska he myyvät tutkitusti paremmin.
Mun viikon rutiinit, joka päivä harjaan hampaat ja pesen kasvot kahdesti aamuin ja illoin:
lauantai: herään , ajan fillarilla, etin töitä, korjaan jonkun koneen pimeesti että saan taskurahaa. Meen jumboon istun penkillä muutaman tunnin. Fillaroin takas kotiin. Istun koneella kolme tuntii bloggaamas ja kommaamassa. Meen takas ulos ajan fillaril kaupoille, ostan teetä ja pullaa. Katon Televisioo ja vanhoi piirrättyi ja meen ulos fillaroimaan ja palaan kotiin. Kello 23.30.
Sunnuntai: Ostan kaakaota heti aamusta, menen ulos treenaan itteni puhki. Meen saunaan, sitten katon piirrettyjä. Laitan muutaman työhakemuksen. Kysyn vanhemmilt tartteeks kaupast öljyy tms.? Fillaroin Helsinkiin kattelen ympärilleni, tylsistyn palan kotiin. Oon koneel loppu illan. Kello 21.20 nukun
maanantai: Herään juna kouluun. tuun koulust kotiin. Nukun päivä unet. meen ulos pyörimään. ostan limsan ja palaan kotiin tekemään läksyt. Meen koneelle kommaamaan blogeihin. Katon meilit. luen uutisii. ja kello. 22.10 nukun
tiistai: meen kouluun ja takas kotiin, kello on jo 19.00 kun olen kotona. Juon kaakaon katon meilit. luen uutiset preppaan seuraavaa päivää varten.
keskiviikko: Oon yli innokas. fillaroin helsinkiin kouluun ja palaan takas 16.00 käyn leipomossa ja ulkoilutan randomin koirat ja saan taskurahaa siitä. ja oon lopun päivän koneella.
torstai: meen pankkiin tarkistan tilin. siitä kouluun haastan riitaa opettajan kanssa, miksi pitää tehdä ryhmätyötä jos ei sovi kenenkää kaa tekemään? tuun kotiin. otan jätskin ja katon piirrettyi lopun päivän.
perjaintai: Menen kouluun ja palaan kotiin. Pelaan koko päivä virtuaali kavereiden kaa ja joissain kohti päivää kerron vanhemmille että oon ihan ok.
Ei luuhaa, en muistakaan koska olisi jossain ollut notkumassa. Ei ole ikinä ollut missään bileissä tms ja alkoholia ei ole käyttänyt moneen vuoteen yhden yksittäisen kokeilun jälkeen. Seurustelujuttujakaan ei ole ollut.