Kauhutarinoita
Hei!
Elikkä, minulla on tylsää ja haluaisin luke kunnon lauhutarinoita. Netissä kuitenkaan ei ole muutakuin niitä vanhoja, jotka on jo luettu läpi, monettakohan kertaa.
Saa olla, tai toivoisin, että olisi omia keksimiä kauhutarinoita. Itse en kyllä ole kovin hyvä kirjoittamaan, etenkään kauhutarinoita.
Kiitos jos jaksatte jakaa omia kauhutarinoitanne :)<3
Tehkää illastani edes jotenkin jännä..
Kommentit (63)
Kauh8u kirjoitti:
Hei!
Elikkä, minulla on tylsää ja haluaisin luke kunnon lauhutarinoita. Netissä kuitenkaan ei ole muutakuin niitä vanhoja, jotka on jo luettu läpi, monettakohan kertaa.
Saa olla, tai toivoisin, että olisi omia keksimiä kauhutarinoita. Itse en kyllä ole kovin hyvä kirjoittamaan, etenkään kauhutarinoita.Kiitos jos jaksatte jakaa omia kauhutarinoitanne :)<3
Tehkää illastani edes jotenkin jännä..
Hups.. Anteeksi kauheasti kirjoitusvirheistä! En lukenut kirjoitustani läpi, ja kirjoitan älypuhelimellani. T. Ketjun aloittaja:)
No täs mul on ite keksimä tarina. Keksin sen joskus seiskal. Kui vanha muuten oot? Kirjoitustyylin perusteella olet vanhempi ihminen, joka on outoa, sillä en ole koskaan nähny vanhojen olevan kiinnostunee kauhutatinoista:D
Mut täs se tarina:
Olin ollut kaverillani viettämässä perjantai-iltaa. Ilta oli kuitenkin venynyt vähän liian myöhään, ja nyt kävelin pimeässä pakkasyössä kotia. Kello oli reilusti yli puolen yön.
Kaverini asui talossa, jota ympäröi metsä. Kotiani pitäisi kävellä kaksi kilometriä metsäpolkua ja vielä kilometri kotia. En ollut vielä edes puolta kilometriä kävellyt.
Tunsin kuinka joku, tai jokin seurasi minua. Pysähdyin ja kaivoin puhelimeni talvitakkini taskusta. Pienellä valolla yritin tähyillä taakseni, jos ystäväni olisi juossut perääni tuomaan jotain tavaraa, joka olisi jäänyt heille. edessäni oli tyttö, muttei kaverini. Tytöllä oli samanlainen takki, kuin minulla oli. Tiesin, että tyttöä pelotti, hän lähti juoksemaan.
Tyttö juoksi kännykänvalolla näyttäen tietä itselleen. Jatkoin matkaani kotia. Samaan suuntaan, minne tyttö juoksi.
Minua alkoi pelottaa. Päätin lähteä myös juoksemaan, juoksemaan kotia. Hetken juostuani kuulin vaimeaa itkua. Se oli se tyttö, jolla oli samanlainen takki. En ollut nähnyt tytön kasvoja. Menin lähemmäs tyttöä, joka makasi maassa. Osoitin puhelimeni valolla tyttöä. Tunnistin kasvot. Tyttöä oli puukotettu. Hiljaa, tytön silmät sulkeutui. Koskin vatsaani. Tunsin vihlaisevan kivun. Kuulin tytön viimeisen henkäyksen, ja samassa silmissäni sumeni.
Vierailija kirjoitti:
Maailman viimeinen ihminen istuu huoneessa. Ovi on lukossa.
Anteeksi, mutta ei tuo ollut nyt yhtään pelottava. :) Millä todennäköisyydellä maailmassa tulisi olemaan vain yksi ihminen. En tarkoita millään vittuilulla tätä kommenttiani, mutta kiitos kun jaoit kanssani tämän "kauhua" sisältävön lauseen.
Kau8u kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta ei tuo ollut nyt yhtään pelottava. :) Millä todennäköisyydellä maailmassa tulisi olemaan vain yksi ihminen. En tarkoita millään vittuilulla tätä kommenttiani, mutta kiitos kun jaoit kanssani tämän "kauhua" sisältävön lauseen.
Eipä taida sinulla olla kovin paljon mielikuvitusta? Minusta tuo on tosi hyytävä tarina.
Kiitos, kun jaoit kanssani tämän tarinan. :) En ole vanha, vain kiinnostunut äidinkielestä. Olen siis 16-vuotias.
Itse kirjoitan tarinoita, ja haavena kirjailijan ura. Saa nähdä.
Kirjoitan ahkerasti joka päivä. Päiväkirjaakin pidän, vaikka elämäni onkin aika tylsä.. :D
Kyllähän se joillakin saa aikaan kylmät väreet. Ei mitenkään riipu ihmisen mielikuvituksesta. Todellisuus vain iski seinän vastaan, sillä heti ensimmäisenä ajattelin että eihän tuo voisi ikinä minulle tapahtua, joten ei oikein hätkähdyttänyt. Enemmänkin naurattaa, että joku pitäisi tuota hyytävänä. Riippuu kylläkin ihmisen herkkyys asteesta..
Vierailija kirjoitti:
Kau8u kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida sinulla olla kovin paljon mielikuvitusta? Minusta tuo on tosi hyytävä tarina.
Siul varmaa sit pikkasen liijan vilikas mielikuvitus.
Kau8u kirjoitti:
Kiitos, kun jaoit kanssani tämän tarinan. :) En ole vanha, vain kiinnostunut äidinkielestä. Olen siis 16-vuotias.
Kirjoitan ahkerasti joka päivä. Päiväkirjaakin pidän, vaikka elämäni onkin aika tylsä.. :D
Ei tämä kirjailijan ura ole niin hohdokasta, kuin se ulkoapäin näyttää...
Millä perusteella nimittelet minua tyhmäksi? Et tunne minua, enkä minä sinua. Ei ehkä kannattisi antaa tuollaista ensivaikutelmaa ihmisille itsestäsi..
Vierailija kirjoitti:
Kau8u kirjoitti:
Kirjoitan ahkerasti joka päivä. Päiväkirjaakin pidän, vaikka elämäni onkin aika tylsä.. :DEi tämä kirjailijan ura ole niin hohdokasta, kuin se ulkoapäin näyttää...
Siis tietenkin olisi aluksi jokin toinen ammatti ja siinä sivussa "harrastuksena" kirjaa yrittäisin väsätä. Mutta haaveenihan voivat vielä muuttua:).
Vierailija kirjoitti:
Sipilästä tuli presidentti.
Nauran.lujaa.samalla.ihan.hirvittävä.tarina.xDD
Kau8u kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kau8u kirjoitti:
Kirjoitan ahkerasti joka päivä. Päiväkirjaakin pidän, vaikka elämäni onkin aika tylsä.. :DEi tämä kirjailijan ura ole niin hohdokasta, kuin se ulkoapäin näyttää...
Siis tietenkin olisi aluksi jokin toinen ammatti ja siinä sivussa "harrastuksena" kirjaa yrittäisin väsätä. Mutta haaveenihan voivat vielä muuttua:).
Minä teen 100h viikkoa. Ei tätä harrastuksena tehdä. Jos en kirjoita, teen taustatutkimusta ja rakennan runkoa. Jos kirjailijan ammatti kiinnostaa, niin ei se mahdoton ole. Suosittelisin kuitenkin yliopisto-opintoja kirjallisuudesta. Ilman niitä on paljon hankalampaa.
Kyllä tällä elää, riippuen siitä osaatko markkinoida/onko rahaa ostaa markkinointi. Ei mistään muusta.