Niksejä, joilla saada nuo hemmetin Ikean "neliöpeilit" irti seinästä?
On nimittäin aika tiukat teipit. Uudessa vuokra-asunnossa ovat entisen asukkaan jäljiltä ja ovat muuten vinossa ja kenossa.
Neuvoja?
Kommentit (12)
Tuota tuota, onko sulla lupa niiden poistoon, jos siitä nyt lähdetään.
Hammaslangalla "sahaten" teipit irti, vie aikaa hetkisen mutta ei saa vahinkoa aikaan kuten mattoveitsi voi raapia seinä tms
Meidän vuokra-asunnosta ei saa irroittaa seiniltä mitään. Ap voisi tarkistaa kuinka asia on heidän kohdallaan.
näppylä kirjoitti:
Hammaslangalla "sahaten" teipit irti, vie aikaa hetkisen mutta ei saa vahinkoa aikaan kuten mattoveitsi voi raapia seinä tms
Se terä on taipuisa ja kun käyttää kuten fileoisi kalaa, ei tule naarmuja
Siima toimii myös. Sillä saa sahattua teipit peilin takaa. Seiniin jäävät tarrateipin jämät voi rapsutella irti ja teipin liimat saa pois rasvalla. Ja rasvan voi pestä pesuainevedellä.
Missään tapauksessa ei kannata vääntää peiliä irti millään työkalulla. Se taittuu ja halkeaa, ja sitten lentelee teräviä peilinpalasia. Nimimerkillä kokemusta on. Onneksi se iso sirpale jäi törröttämään lattiaan eikä kenenkään mahaan.
Enpä lähtisi vuokra-asunnon seinistä mitään irroittelemaan ilman lupaa.
Tuo siima toimii, tai sit vähän vahvempi karhulanka. Hiustenkuivaajalla voi myös lämmittää peiliä liimakohdista ja ne antautuu.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää. Suurin osa vuokra-asunnoista on kaupungin vuokrakoteja ja niissä ei saa jättää seinille mitään. Niitä saa myös maalata ja itse olen myös tapetoinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää. Suurin osa vuokra-asunnoista on kaupungin vuokrakoteja ja niissä ei saa jättää seinille mitään. Niitä saa myös maalata ja itse olen myös tapetoinut.
Jaa, meillä ei saa tehdä seinille yhtään mitään. Ja peilit ovat talon puolesta.
Katkoteräisellä mattoveitsellä. Otat pitkän pätkän terää esiin ja sahaat teipit halki.