Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valio boikottiin

Vierailija
05.03.2016 |

Laitan Valion jäätelöt boikottiin. Nestle omistaa jäätelöntuotannon.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt tämä sinulle vasta selvisi...

Vierailija
2/8 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sekoitat Valion ja Pingviinin. Valiolla ei ole enää mitään tekemistä Nestlen tai Pingviini-jäätelön kanssa. Katsoppa seuraavan kerran tuuttia vähän tarkemmin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käytännön pakosta joutunut boikotoimaan Valion jäätelöä jo vuosia. En ole enää mistään löytänyt Valion jäätelöä.

Vierailija
4/8 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä oli hyvää 😋

Vierailija
5/8 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, mielestäni Nestlén omistamille tuotemerkeille pitäisikin jollain tapaa saada kunnollinen selvitys pakkaukseen, että kyseinen tuote on Nestlén, jotta muutkin avaisivat silmänsä. Ei vain joku pieni logo jossain kulmassa. Ei ole millään tapaa reilua että yksi iso korporaattihirviö omistaa tuhansia merkkejä ja tämä ei ole ihmisten tiedossa. Itsekin boikotoin Nestleä joka muodossa.

Vierailija
6/8 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt tämä sinulle vasta selvisi...

Valitettavasti. Tai oli päässyt unohtumaan.  :(   t. Ap

Vierailija
7/8 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, mielestäni Nestlén omistamille tuotemerkeille pitäisikin jollain tapaa saada kunnollinen selvitys pakkaukseen, että kyseinen tuote on Nestlén, jotta muutkin avaisivat silmänsä. Ei vain joku pieni logo jossain kulmassa. Ei ole millään tapaa reilua että yksi iso korporaattihirviö omistaa tuhansia merkkejä ja tämä ei ole ihmisten tiedossa. Itsekin boikotoin Nestleä joka muodossa.

Kiitos että yksi ymmärsi.

Vierailija
8/8 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydän Helsingissä kaupan jossa myydään Valion kermajäätelöä?  On mulla parhaillaan pakastimessa R-kiskalta ostettua, sellaista vähän "vetistä" juttua. Osaako muut edes tehdä Valion veroista, makuhermoja hemmottelevaa täyteläistä kermajäätelöä? Itse en ole vielä löytänyt hyvää korvaavaa tuotetta.