Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein viikko sitten profiilin deittisivustolle, ja karkeasti ottaen kolmasosa niistä, jotka ovat ottaneet yhteyttä, ovat suoraa sanoneet olevansa varattuja ja etsivänsä salasuhdetta.

Vierailija
05.03.2016 |

Sick.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät puhelinnumeron, hommaat nimen ja käräytät. Sanot niin kuin Sihteeriopiston tytöt: "ei puheluita joista ei näe soittajan koko nimeä".

Vierailija
2/9 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen paikka tämä maailma :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydät puhelinnumeron, hommaat nimen ja käräytät. Sanot niin kuin Sihteeriopiston tytöt: "ei puheluita joista ei näe soittajan koko nimeä".

Melkein voisin alkaa käräyttelemään :D Olen vain jättänyt vastaamatta.

Vierailija
4/9 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oltiin kaverin kanssa 2 viikon lomalla Espanjassa. Ite oon varattu enkä miehiä pokaillut. Kaveri sinkku ja pokasi loman aikana yhteensä 5 miestä. Jälkikäteen selvisi että ainakin 3 näistä varattuja. Kyllä taas alko vähän miettimään tätä pettämishommaa että löytyykö luotettavia kumppaneita enää..

Vierailija
5/9 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saman olen havainnut, mulla ollut profiili kaksi viikkoa. Jännää, että osa ihan kuvillaan esiintyy. Sama juttu Tinderissä....

Vierailija
6/9 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoittelen parin kanssa ihan hupina.

Vierailija
7/9 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Sitten niistä tapailemistasi "sinkuista" paljastuu 30% myös varatuiksi.

Vierailija
8/9 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisista löytyy enää sellaisia jotka ei petä. Jumalan pelko pitää ihmismielen kurissa. Ehkä aviorikos pitäisi tuoda takaisin rikoslakiin ja tuomioksi aina kuolemantuomio.

Vierailija
9/9 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävää, sillä on olemassa monia kumppania etsiviä sinkkuja. Netti avaa mahdollisuuksia ihmisten tapaamiseen, mutta nämä varatut saalistajat heikentävät nettitreffailun mainetta. Olisi kiva, jos pysyisivät omilla pettämissivuillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän