Miesystävä suuttui eilen, ja sanoin, että ottakoot itse yhteyttä kun haluaa, mutta...
Se siis ärsyyntyi kun ymmärsi tekstarini väärin, TAAS kerran.
Totesin, että "selvä, minä en ole yhteydessä, ota itse minuun yhteyttä kun haluat!!!"
Mutta----tänään tulisi hyvä leffa, ja niiiiiiin mieli tekisi pyytää se meille katsomaan sitä mun kanssa.
Pyydänkö vai en?
Se välillä tarttee hengähdystauon mun tekstareista, ei ollenkaan ole viesti-ihminen, ja niistä ne riidat syntyy, ainaisista väärintulkinnoista.
Ja minä en taas kestä tällaista mökötystilannetta.
Joten?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Pyydä vaan, mutta aika ailahtelevan kuvan silloin annat itsestäsi.
No kun haluaisin ikäänkuin "sopua" välille, mutta en tiedä, ärsyyntyykö se siitä lisää, että pyydän, vai ärsyyntyykö se siitä, että tuhahdin, että ottakoot itse minuun yhteyttä, minä en.... En ole tavannut noin vaikeaa ihmistä--en tosin minäkään helpoin ole.
So
Voithan sä sovitella teidän väärinymmärrysriitoja, mutta saatat joutua tekemään sitä loputtomiin. Millaisia viestejä sä lähettelet, kun mies ymmärtää ne noin pahasti väärin?
Anna olla ja katso leffa yksinäsi. Kun mies tarvitsee taukoa, hän todella tarvitsee sitä. Älä roiku, vaan anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä sovitella teidän väärinymmärrysriitoja, mutta saatat joutua tekemään sitä loputtomiin. Millaisia viestejä sä lähettelet, kun mies ymmärtää ne noin pahasti väärin?
Mies on erittäin herkkänahkainen, lempeä ja pehmeä, ja minä olen jääkuningarar, mörkö, ollaan ihan eri planeetalta, ja tekstiviestit on iso kompastuskivi. Ei osata tulkita toisiamme yhtään:(
Ap
Minusta kannattaisi yrittää tehdä sovinto, riiojen aikana tulee sanottua kaikenlaista.
Oletko se sama joka vähän aikaa sitten suuttui miehelle ja laittoi viestin, vedät kotona yksin kalsarikännit ilman kalsareita?
Kuulostat ahdistavalta.
Leffan voi tallentaa ja katsoa myöhemmin. Kuinka usein lähettelet tekstareita jos mies kaipaa niistä oikein lomaa?
Anna hetken tauko miehelle, sopikaa ja sen jälkeen älkää enää tekstailko? Soitatte kun haluatte tavata. Problem solved.
Et jumalauta pyydä!! jos kerran sanoit ettet ota yhteyttä niin ET SITTE KANS OTA!
Tunnen tuon ihmistyypin, tulkitsee kaiken kuin piru raamattua, harvassa heitä tosin on, mutta yksikin minulle on liikaa!
Mun mielestä toimivan parisuhteen yksi tärkeimmistä asioista on juuri se että "puhutaan samaa kieltä ". Sellainen suhde jossa kokoajan ymmärretään väärin tai ei ymmärretä toisiaan ollenkaan on todella raskas ja sitä on täysin turha jatkaa. Kun ei vaan toimi niin ei toimi. 😐
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tuon ihmistyypin, tulkitsee kaiken kuin piru raamattua, harvassa heitä tosin on, mutta yksikin minulle on liikaa![/quote
Kumpi, ap vai sen mies?
Exäni ymmärsi mut usein siis niin väärin. Nyt sitten olen hämmästellyt, kun jotkut ihmiset, jopa miehet ymmärtävät huulenheittojani. Unta vaan nään, että sellaisen saisi elämäänsäkin.
Vierailija kirjoitti:
Exäni ymmärsi mut usein siis niin väärin. Nyt sitten olen hämmästellyt, kun jotkut ihmiset, jopa miehet ymmärtävät huulenheittojani. Unta vaan nään, että sellaisen saisi elämäänsäkin.
Meidän pitäisi varmaan alkaa elää keskenämme:D
Ap
Et tietenkään tekstaa. Jos ylipäänsä jatkatte yhdessä niin pidätte yhteyttä soittamalla. se on sitten eri asia kannattaako edes jatkaa, kun selkeästi ette sovi yhteen.
Kiitos kommenteista.
En siis ota yhteyttä. Se vaan on minulle kovin vaikeaa, mutta puren hammasta ja laitan vaikka puhelimen pesukoneeseen pitkälle pesulle.
Se, että muka vastakohdat täydentävät toisiaan, taitaa olla täyttä puppua..
Ap
Pyydä vaan, mutta aika ailahtelevan kuvan silloin annat itsestäsi.