Koukussa(?!)
Minä, 34-v äiti, ylempi toimihenkilö ja maratoonari, omakotitaloasuja arvoalueelta Helsibgussä, olen huumekoukussa. Lakka (kvg jos ette tiedä, white trash huume) eli aine josta tehdään gammaa on koukuttanut minut muutamassa kuukaudessa. Miten tähän ajauduin, en tajua. Elämäni on ollut aivan mahtavaa, olen saanut kaiken mitä olen tahtonut. En käytä lainkaan alkoholia, mutta olen vuosien varrella viihdekäyttänyt ehkä 2-3 x vuodessa kokaiinia/ essoja/ amfetamiinia. Ja muutama kk sitten kokeilin lakkaa, tuota nolojen narkkien paskaa. Ja kuinka ollakkaan, se oli kertalaakista siinä. Se uskomaton rentouden ja hyvän olon tunne joka kehoon hiipi lakkaa otettuani, oli aivan mieletön. Ei stressistä häivääkään. Ainehan on siitä pirullista että se on sikahalpaa joten ostin sitten hetken mielijohteesta pari dl sitä. En ollut koskaan ostanut huumeita. Nyt kaapissani on varmaan vuoden tarpeisiin tuota myrkkyä ja olen huomannut nappailevani sitä pitkin viikkoa iltaisin. Tällä viikolla kolmena iltana. Nytkin tätä kirjoittaessa olen lakan vaikutuksen alaisena. En kirjoita pyytääkseni apua tms, kirjoitan tunnustaakseni että minulle on käynyt näin. Ja onnistuin elämään hullun nuoruuden koukuttumatta mihinkään, edes tupakkaan ja nyt keski-ikäisenä käy näin. En kehtaa hakea apua,en tunnustaa kenellekään tätä. Tai no, mitä jos työterveyshuollossa kertoisin asiasta? En ole vaaraksi lapsilleni, en aja lakan vaikutuksessa, en ole sekaisin, enkä ota tätä lasteni ollessa hereillä. Mieheni ei ole huomannut muuta kuin että olen kuulemma rennompi nykyään. Yllätys kun olen aineissa. Kohta lösähdän sohvalle ja nautin kokonaisvaltaisesta rentoudesta ja aamulla häpeän sitä etten osaa olla onnellinen enää ilman tätä paska-ainetta.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
et kirjoita pyytääksesi apua, mutta et kehtaa pyytää apua ja mietit työterveydessä asiasta kertomista?
kannattaa hei hakea apua ihan oikeesti. jos sun lapset merkitsee sulle, niin haet apua. jos ei, niin vedä vaan sitä ainetta, ei taida tolla menolla vuodeksi riittää.
haluaako miehesi olla narkin kanssa?
hae apua.
Ei todellakaan. Mieheni vihaa sitä että edes sen pari kertaa vuodessa olen vetänyt jotain huumeita, esim. Kokaiinia. Ystäväpiirissäni on nolompaa olla kännissä kuin olla vähän aineissa. Kukaan ei juo, silloin harvoin kun juhlitaan otetaan lainit. Ollaan muka niin cooleja..
No jos juttelen työterveyshuollossa, mitä tapahtuu? Kertovatko pomolleni? Entä lapset, tuleeko meille sossut jos paljastuu että äiti nappailee huumeita?
Sori jos kuulostan tyhmältä mutten yhtään tiedä miten tämä homma menee.
Ap
lopeta sekoilu ja hae apua. ei ne sun lapsia vie paitsi sitten kun oot liian sekaisin. älä ole sekaisin ja hae apua mahdollisimman pian. et voi salailla kauaa muilta....
Ystäväpiirisi on siinä oikeassa, että on todellakin hieman noloa olla silminnähden humalassa. Sen sijaan amfetamiinin (tai muiden ns. kovien huumeiden) käyttäminen ei ole pelkästään noloa, se on ennemminkin aivovammaista.
et kirjoita pyytääksesi apua, mutta et kehtaa pyytää apua ja mietit työterveydessä asiasta kertomista?
kannattaa hei hakea apua ihan oikeesti. jos sun lapset merkitsee sulle, niin haet apua. jos ei, niin vedä vaan sitä ainetta, ei taida tolla menolla vuodeksi riittää.
haluaako miehesi olla narkin kanssa?
hae apua.