Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuvatko Sieppi ja Salminen jo yhdessä?

Vierailija
04.03.2016 |

En tajua kyllä ollenkaan, miksi he salaavat suhdettaan. Olen melko varma, että he muuttivat juuri yhteen asumaan ja ovat seukanneet vaikka kuinka kauan. Haluaako Roope vaan ylläpitää jotain menevän miehen imagoa vai mistä on kyse? Saran uusi koti on joku 50 neliötä eli sinne mahtuis Roopekin.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vttua se sulle kuuluu, eikö sulla ole omaa elämää ollenkaan

Vierailija
2/34 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kai Sara saanut paremmankin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK

Vierailija
4/34 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä vttua se sulle kuuluu, eikö sulla ole omaa elämää ollenkaan

Laaduka vastaus, jotenkin täydellinen.

Vierailija
5/34 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta he ovat hyvä pari! En tajua miksi morkataan. Oisko kesähäät tulossa.

Vierailija
6/34 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaamalla suhde pysytään lööpeissä.

Vierailija
7/34 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaamalla suhde pysytään lööpeissä.

Mutta siellä pysyttäisiin myös kertomalla suhteesta? Milloin häät, lapsia yms. utelut.

Vierailija
8/34 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin salaavat? Sara laittanut someen jo monta kertaa "tiistaina häät" ja "mieskarkki"-päivityksiä jne.

Vierailija
9/34 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Sara haluaisi julkistaa ruhteen, mutta Roope ei suostu?

Vierailija
10/34 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat yhdessä, Saralla on siinä tapauksessa ihana appiukko ja "miehentäti", oon hiukka kade!

Vierailija
11/34 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin salaavat? Sara laittanut someen jo monta kertaa "tiistaina häät" ja "mieskarkki"-päivityksiä jne.

juu mutta Roope ei myönnä sitten millään. Ja Sarakin tyytyy vain vihjailemaan. Miksei voisi ihan reilusti sanoa että ollaan yhdessä? ap

Vierailija
12/34 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epäsuhta pari. Uusi Janna ja Juno?

Vierailija
13/34 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unicef pätkä Roopesta oli mun mielestä kuvattu Siepin kodissa. Muistan kämpän jostain asunto-ohjlemasta josta Sieppi valmitsi kolmesta vaihtoehdosta itselleen kodin. Kämpän sisusti sitten se joka ohelmassa oleva Tea-Mariia. Asunto oli pieni ja Sieppi teki ainoasta huoneesta, keittiön ja eteisen välissä, makkarin. Iso sänky ja yöpöytä täytti huoneen. Tavoiteltiin hotelli tunnelmaa. Keittiö oli komerotyyppinen.

Vierailija
14/34 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juu mutta Roope ei myönnä sitten millään. Ja Sarakin tyytyy vain vihjailemaan. Miksei voisi ihan reilusti sanoa että ollaan yhdessä? ap

Eiköhän levy-yhtiöstä ole ohjeistettu teini-idoli-roopea, että paree olla olevinaan sinkku, niin albumeja myydään ehkä enemmän kaikille kiihtyneille ja ihastuneille fanitytsyille. 

Kyllähän Roope on julkaissut esimerkiksi videon Saran luota, eli ei kuitenkaan peittelekään kaikkea. 

Olenko muuten ainoa, jonka mielestä Saran instagam-videoissa on hieman liikaa yritystä? Kova yritys olla hauska, muttei minua niinkään naurata. Esim. tämä Roopen läsnäoloon viittaava video aiheutti kohdallani lähinnä vain myötähäpeää

https://www.instagram.com/p/BCa1F0EG4ac/?taken-by=sarasieppi

Vierailija
15/34 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unicef pätkä Roopesta oli mun mielestä kuvattu Siepin kodissa. Muistan kämpän jostain asunto-ohjlemasta josta Sieppi valmitsi kolmesta vaihtoehdosta itselleen kodin. Kämpän sisusti sitten se joka ohelmassa oleva Tea-Mariia. Asunto oli pieni ja Sieppi teki ainoasta huoneesta, keittiön ja eteisen välissä, makkarin. Iso sänky ja yöpöytä täytti huoneen. Tavoiteltiin hotelli tunnelmaa. Keittiö oli komerotyyppinen.

Tämäkin Roopen video on kuvattu Saran luona

https://www.instagram.com/p/BCbJH8xBItP/?taken-by=roopesalminen

Tässä Saran istagramista sama kuva. 

https://www.instagram.com/p/BCIXTasG4Z2/?taken-by=sarasieppi

Voihan tietenkin olla, että Roope osti tuon Saran  myynnissä olevan kämpän ja vain asuu siellä ilman, että heillä on suhdetta. Sopisi miehekkäälle Roopelle tuo miehekäs sisustus

Vierailija
16/34 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua kyllä ollenkaan, miksi he salaavat suhdettaan. Olen melko varma, että he muuttivat juuri yhteen asumaan ja ovat seukanneet vaikka kuinka kauan. Haluaako Roope vaan ylläpitää jotain menevän miehen imagoa vai mistä on kyse? Saran uusi koti on joku 50 neliötä eli sinne mahtuis Roopekin.

Jantteri laulaa rehvakkaasti "En mä ehi rakastuu, matkan täytyy jatkuu, mitä ikin tapahtuu, reissumiehen matkalaukkuun mahtuu" ja sitten PAM tositeeveetyttö saakin sydämen läpättämään. Vaikea kai siinä on sitten pyörtää lauleskelunsa. Minua on aina naurattanut nuo ollaan niin reissumiestä -sanat, sillä mikä reissumies tuo Roope on? Reissaa ehkä kolmosen ratikalla ja siinä se. 

Vierailija
17/34 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eiks se ollut anni joka oli siinä ohjelmassa sara sitten vuokranut sen annilta?

Vierailija
18/34 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PR-temppu.. Saavat huomattavasti enemmän huomiota ja palstatilaa, kun eivät vahvista suhdetta.

Vierailija
19/34 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten syytettäisiin yksityisyyden myymisestä.

Vierailija
20/34 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisivat koti-isäksi ja -äidiksi. Jäisi saraltakin tuo liika pakkelointi ja "meikittömien selfieiden " otto (lue: 2 kg meikkiä ja tekoripset ja luomivärit ja väite: meikitön, LOL LOL LOL

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi