Haluaisin asua YKSIN tässä asunnossa:
Ihana! Kissa ja kirjastoon töihin.
Kommentit (9)
Ihan kiva, mutta asunnon suurin yksitäinen tila on sauna :D
Mut mihin mä laitan nuo miehet? Huoh. ☝👇👈👉ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva, mutta asunnon suurin yksitäinen tila on sauna :D
Joo huomasin, joku äijä suunnitellut varmaan. Mut silti! Ap
Lauteilla näky olevan tilaa saunatontuille.
Vierailija kirjoitti:
Mut mihin mä laitan nuo miehet? Huoh. ☝👇👈👉ap
Telkkari oli kyllä oudossa paikassa.
Ihanan halpaa Turussa.
Täällä Helsingissä saisi pulittaa sata tonnia enemmän vastaavasta vastaavalla paikalla, jos riittäisi edes. Olen kyllä harkinnut kaupungin vaihtoa ihan kustannussyistä. Lapset ovat omillaan ja eronnut yksineläjä olen. Työni on paljolti etänä. Riittäisi, kun pari kertaa viikossa porhaltaisin junalla tai autolla tänne päin.
Tampere on tutumpi, siellä on sukulaisia ja tuttuja muutenkin. Hintataso hitusen korkeampi kuin Turussa, mutta jälkeen jää stadista roimasti. Täällä hinnat ovat karanneet muusta Suomesta hullun lailla.
Kelpaisi mullekin, kiva pikkuasunto. Tosin kyllä noita puutaloasuntoja Turussa riittää, ainakin sen mitä olen itse myytäviä seurannut, niin ei tuo mitenkään erityisen ihana muihin verrattuna ole.
Entisenä turkulaisena ja nykyisenä, työn perässä muuttaneena helsinkiläisenä koko ajan enemmän houkuttaa ajatus muuttaa takaisin Turkuun. Kun hintaeroa asunnoissa on helposti se satatuhatta, isommissa jopa kaksi, niin sillä rahalla suhaisi aika monta kertaa tuota väliä junalla. Kun aika monet palvelutkin ja harrastukset on Turussa (ja muualla Suomessa) Helsinkiä halvempia, niin tuntuu melko älyttömältä, että täällä sitä vielä ollaan...
Mä en tiedä Turusta muuta kuin joulurauhan ja palon, mut ois ihana muuttaa yksin esim tuonne.
Söpö pikkukoti. Kävis kivasti minulle ja kissoilleni...