Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoansulatusentsyymit.

Vierailija
04.03.2016 |

Mulla on ollut vuosikausia ongelmia vatsan kanssa. Ilmavaivoja ja varsinkin se, että olen joutunut juoksemaan vessaan heti pian ruokailun jälkeen. Ei ole paljon huvittanut muualla kuin kotona syöminen :(

Nyt törmäsin sattumalta netissä näihin ruoansulatusentsyymeihin ja kokeeksi ostin luontaistuotekaupasta yhden purkin. Kolme päivää olen niitä nyt käyttänyt ja eron todella huomaa. Ilmavaivoja on huomattavasti vähemmän eikä ole tarvinnut kertaakaan juosta vessaan. Vatsa pysyy tyynen rauhallisena ruokailun jälkeen kun nappaa kapselin ennen syömistä. Jos tää kokeilu näin hyvin jatkuu niin mähän voin kohta syödä muuallakin kuin kotona :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkisiä? Voisin jopa kokeilla.

Vierailija
2/9 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kiinnostaa, koska mulla on ilmeisesti entsyymit vähissä. Mitä ja minkä hintaista ostit? Katsoin itse niiden hintoja yks päivä, ja putelit maksoi 60-80 euroa. Ei ole mahdollisuutta noin kallista ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Nogasin on ollut nyt käytössä joulusta saakka ja toimii. Onkohan noiden jatkuva päivittäinen syöminen ihan ok? Purkissa ei lue, eikä tuotteen nettisivuilla. Otan yhden kapselin aamulla ja ennen lounasta. Illalla ja yöllä voi piereskellä kotona, pääasia että työpäivät sujuu. ;)

Vierailija
4/9 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on Digest Basic -merkkistä, maksoi kaupassa vajaa 30€/90kpl. Katsoin, että nettikaupoista saa vähän halvemmalla. Sieltä varmaan tilaan seuraavat jos kokeilu jatkuu näin hyvin tuloksin. Tuota merkkiä kovasti netissä kehuttiin, siinä pitäis olla liki parikymmentä eri entsyymiä. Sitä saa vissiin vielä tehokkaampana Gold versiona, mikä sitten on tietty kalliimpaa. Kannattaa kokeilla, näitähän on monen merkkisiä.

ap

Vierailija
5/9 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi järkevämpää tehdä muutoksia ruokavalioon? Kun ne suolistovaivat johtuvat syödystä ravinnosta.

Vierailija
6/9 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi järkevämpää tehdä muutoksia ruokavalioon? Kun ne suolistovaivat johtuvat syödystä ravinnosta.

Luuletko ihan oikeasti, etten ole tehnyt ja kokeillut? Mun tapauksessa myös lääkitys vaikuttaa vatsaan ja suolistoon. Joten tätä hommaa ei ihan pelkästään ruokavaliolla hoideta. 

ap

Vierailija
7/9 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö myös maitohappobakteerivalmisteita? Auttaako?

Vierailija
8/9 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö myös maitohappobakteerivalmisteita? Auttaako?

Olen käyttänyt niitäkin, mutta eivät kyllä minua auta yhtään. Ja olen siis testaillut niitäkin pidempää, en mitään viikon kokeilua. Viimeksi otin niitä puoli vuotta säännöllisesti ja vieläpä tupla-annoksen, mutta ei ollut apuja. Nykyisin otan enää jos oireita on paljon tai jos on vatsatautia perheessä. Ei kai niistä haittaakaan ole.

ap

Vierailija
9/9 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme