Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ihmisiä jotka käyvät kampaajalla...

Vierailija
04.03.2016 |

..vain tasoittamassa pitkän tukkansa. Varsinkin henkilöt, jotka valittavat rahan puutteesta. Ymmärrän kyllä kampaajalla käynnin, jos on joku tietty malli esimerkiksi lyhyessä tukassa. Mutta maksaa siitä nyt vaikka 50€ että joku muu leikkaa tukastasi sen 5 cm pois. Itse tasoitan aina oman tukkani tai pyydän siskoani tekemään sen. Miehenkin tukan leikkaan aina siiliksi koneella. Näin ollaan opiskelijoina säästetty monen monta euroa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin parturikoneen nyt kun aloin kaljuuntua otsalohkoilta. Vedän aina itse silloin tällöin 5mm siilin. Aika äkkiä maksaa itsensä takaisin ja ei tarvitse mennä häpeämään rumaa kaljuuntumista mihinkään parturiin.

Vierailija
2/4 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on siis semmoinen ymmärrysvaje? Ymmärrän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitäs tähän pitäisi sanoa... Ne hiustenleikkuut tukevat kuitenkin suomalaista työtä, samoin kuin moni muu palvelu, jonka ihminen voisi periaatteessa tehdä itse mutta päätyy kuitenkin ostamaan toiselta. Joillekin kampaajalla käynti saattaa olla pientä luksusta arkeen, samoin kuin vaikka käsi- tai kasvohoito, jonka siis kyllä voisi ihan hyvin tehdä vaikka omassa kylpyhuoneessakin.

Vierailija
4/4 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajat tällä kirjoituksellasi takaa? Haluaisitko ymmärtää kampaajalla käyviä ihmisiä, eli kuulla syitä miksi ihminen käy leikkaamassa kampaajalla sen 5 cm hiuksistaan tai muita seikkoja? Vai minkä takia koet tarpeelliseksi ilmoittaa, että et ymmärrä tällaista toimintaa?

Monesti ihmiset, jotka vain julistavat että eivät ymmärrä jotain valintaa/käytöstä, eivät edes halua ymmärtää. Oma näkökulma on niin pyhä ja oikea, että muut näkökulmat aiheuttavat vain huvitusta, ärtymystä tai silmien pyörittelyä.

Kaikkeahan ei tarvitsekaan ymmärtää, mutta lienee järkevämpää keskittyä ällistelemään ihmisten vahingollista toimintaa kuin sellaista joka ei aiheuta vahinkoa kellekään.