Rakastaako joku muka miestään?
Minulle mies on välttämätön paha, joka tuo rahaa talouteen ja hoitaa miehille kuuluvat kotityöt. Joskus harrastamme seksiä koska sitä muka kuuluu tehdä, vaikka inhottaa koko homma. En ymmärrä miksi aikuiset ihmiset haluaa vielä leikkiä pippelileikkejä, mutta miehet on niin lapsellisia, että heille pitää joskus olla mieliksi. Voisin kai elää ilman miestäkin, mutta kyllähän tuo vähän elämää helpottaa kun jakaa saman talouden jonkun kanssa. Rakkauden kanssa sillä tuskin oli tekemistä nuorempanakaan. Luulen, että aika moni nainen tuntee näin.
Kommentit (52)
Kyllä rakastan, ja niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, mies on myös paras ystäväni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin rakastan. Hänen tapaamisensa on parasta, mitä minulle on koskaan tapahtunut.
Säälittävää kun nainen on noin alistunut jonkun miehen vuoksi. Itsenäinen nainen ei tarvitse miestä mihinkään. Häpeäisit.
T: Feministi
Kyllä minä ainakin pärjäisin oikein hyvinkin ilman miestä, mutta rakastan miestäni ja olen hänen kanssaan niin onnellinen, että elän mieluummin yhdessä. Tuskin olisi elämä yksin näin hauskaa ja onnellista.
fdfdsasdf kirjoitti:
Tämä on joko provo tai sairas, kumpi lienee pahempi?
Mikä hitto tässä on muka sairasta? Kaikki ei rakasta miehiään, kaikki ei halua seksiä. Sairasta näissä oli mikä? Sekään ei ole uutta, että nainen ei kerro, että hänelle seksi on pelkkää lastentekoa. Sinänsä outoa, että niin kauan kuin aloittajan piti huijata sillä miestään, niin se seksi varmaan oli ok ilman lastentekoaiettakin. -_-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin rakastan! Jos lopettaisin rakastamasta eroaisin. Pidän miestä myls tajuttoman komeana ja seksikkäänä, aina kun katson häntä menee jalat alta vieläkin. Seksiä voisin harrastaa vaikka joka päivä nykyään, nuorena ei tosin kiinnostunut yhtään.
n45Olet aika itsekäs kumppani. Se ei merkitse sulle mitään, jos mies rakastaisi snua, vaikka sinä et enää häntä?
Täh? Sinäkö olet yhdessä kenen kanssa tahansa joka sinua rakastaa, vaikket itse rakastaisikaan? Onko tuollaisia ihmisiä olemassa jossain, pakko olla joku lahkolainen kyseessä? Ihan käsittämätöntä.
Oletko kuullut koskaan sitoutumisesta? Mitä se sinulle tarkoittaa?
Todellakin rakastan <3 Kerran tyhmyyksissä meinasin menettää kun lähdin toista miestä flirttailemaan. Voi sitä pelkoa että jos olisin menettänyt elämäni miehen...joka on niin ihana, komea, paras isä lapsille....ei parempaa ole olemassa. Arvostakaan hyvät ihmiset toisia ja puhukaa ja viettäkää yhteistä aikaa niin suhde ei tukehdu! 22 vuotta saman miehen lakanoissa ja jos minusta on kiinni niin hautaan asti!
Rakastan miestäni. En todellakaan suostuisi jakamaan kotia ihmisen kanssa, jota en rakasta.
Rakastan, yhteisiä vuosia aviossa 35, toivottavasti saamme niitä vielä paljon lisää ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jakasin kotini ja elämäni jonkun miehen kanssa ellen häntä rakastaisi?
Rahan ja aseman vuoksi.
T: Golddigger
No varmaan just sen rahan ja aseman vuoksi. 80% miehistä on ihan tavallisia duunareita ja rasvakäpäliä. Palkka suunnilleen 2000 ekua /kk. Että siinä sulle sitä rahaa ja asemaa. Voisitko selittää mulle nyt kerrankin,että mistä olet saanut päähäsi tuon ,että kaikki naiset ovat miehen kanssa vain rahan ja aseman takia? Ehkä kuitenkin suurin osa ihan vain sen takia,että se mies on kiva ja sitä rakastetaan. Joku katkera se vaan jaksaa jankuttaa tuosta rahasta ja asemasta jota niillä miehillä ei edes ole.
Kyllä taidan rakastaa. Välillä olen miettinyt onko se läheisriippuuvuutta, mutta vuosienkin jälkeen nauramme makoisasti yhdessä itsellemme ja toisillemme.
En ole taloudellisesti riipuvainen joten huoraamisestakaan ei voi olla kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin rakastan. Hänen tapaamisensa on parasta, mitä minulle on koskaan tapahtunut.
Säälittävää kun nainen on noin alistunut jonkun miehen vuoksi. Itsenäinen nainen ei tarvitse miestä mihinkään. Häpeäisit.
T: Feministi
Olen kyllä joskus tarvinnut miehen avaamaan säilykepurkin kannen. Osaavat joskus olla aika tiukassa. Mutta joo muuten pärjää ilman miestäkin.
Siihen voi käyttää veistäkin. Mutta kyllä, rakastan koko sydämestäni.
Juu, tuo nyt olikin vitsi. JarKey on loistava vempele. Toimii paremmin kuin veitsi.
Ap, oletko varma, ettet ole lesbo? En yritä vittuilla tai mitään, kysyn ihan tosissani, koska itse olen ja et todellakaan ainakaan tavalliselta heterolta kuulosta. Lesbo, aromanttinen ja/tai aseksuaali? Sanonpahan vaan siltä varalta, ettei tämä ole provo.
Olisi ihana rakastaa, mutta en mä taida enää rakastaa.
Tässä sitä vain nyt sitten ollaan ja voin allekirjoittaa jokaisen kohdan aloituksesta. Provo tai ei.