Avopuolison muuttunut käytös
Ei kiinnosta enää läheisyys, ei tunteista puhuminen, ei mikään. Vähättelee, arvostelee, syyttää. En tiedä, pettääkö, mutta alan olla väsynyt.
Miksi ihminen muuttuu noin, yhtäkkiä?
Kommentit (13)
Ei se vika aina ole vain siinä toisessa. Kannattaa myös katsoa peiliin ja miettiä omaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se vika aina ole vain siinä toisessa. Kannattaa myös katsoa peiliin ja miettiä omaa käytöstä.
Olen käyttäytynyt häntä kohtaan aivan normaalisti.
ap
Parisuhde on kahden kauppa! Jossa tulisikin aina miettiä yhden osapuolen syyttelyn sijaan olisiko kummassakin vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on kahden kauppa! Jossa tulisikin aina miettiä yhden osapuolen syyttelyn sijaan olisiko kummassakin vikaa.
Tai kolmannessa? Ei vaan...
Jotenkin kuulostaa, että kumppani on luovuttanut mutta ei vaan tee lopullista niittiä asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Takas two to tango!
Niin mitä että? :D
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta enää läheisyys, ei tunteista puhuminen, ei mikään. Vähättelee, arvostelee, syyttää. En tiedä, pettääkö, mutta alan olla väsynyt.
Voisin sanoa, että 92% varmuudella pettää. Käytös muuttuu usein juuri tuollaiseksi pettäjällä. Tavallaan haetaan jotain muuta syytä erolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin sanoa, että 92% varmuudella pettää. Käytös muuttuu usein juuri tuollaiseksi pettäjällä. Tavallaan haetaan jotain muuta syytä erolle.
Kannattaisiko minun jättää hänet? Puhuminen ei enää auta, sillä mitä tahansa sanonkin, asia kääntyy syyttelyksi minua kohtaan, enkä jaksaisi sellaista enää.
Omien kokemuksien myötä sanoisin että on kyllästynyt. Niinhän se menee, alkuhuuman jälkeen alkaa toinen tai molemmat pikkuhiljaa vaimenemaan siinä ihailussaan ja huomionosoituksissa. Sitten jos kyllästyy täysin niin alkaa tiuskinta, kritisointi mitä pienimmistä asioista ja läheisyyden puute. Miksi näin käy on mysteeri:/
:/