Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi laittaa silmämeikin, jos ei laita meikkivoidetta?

Vierailija
03.03.2016 |

Siis luomivärin. Vai voiko? Onko täällä sellaisia, jotka meikkaavat silmiä (tai muutakin kasvoissaan), mutta eivät käytä meikkivoidetta?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis aikoinaan kun mulla oli meikkipuuteri vai mikä se nyt on, jossa on puuteri ja meikkivoide yhdessä, niin laitoin sitä silmäluomille.

ap

Vierailija
22/28 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No missäköhän tämäkin sitten on selitetty, että ei meikkivoidetta silmäluomille? Etsin äskettäin tietoa meikkaamisesta, niin tuota ei kyllä sanottu missään. Sellaista meikkaus for dummies -sivustoa ei ole missään.

ap

En kyllä yhtään muista mistä olen tuon lukenut. Mutta mietipä itsekin, miksi sitä meikkivoidetta laitettaisiin luomille? Siitä on vähän rasvaa joten luometkin rasvoittuvat nopeammin jolloin luomiväri ei pysy. Yleensä pohjimmaisena lisäksi vielä silmänympärysvoidetta. Ja koska neikkivoide on aina oman ihonvärin sävyinen, ei edes rajoja pitäisi näkyä.

Vaihda nyt se meikkivoide vaikka primeriin. Kokeile edes, tulet huomaamaan eron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina laittanut meikkivoidetta myös silmienympärille javoin vannoa nähneeni monta ohjetta jossa tehdään niin. Ainakin minulla on niin tummat silmänympärykset, että näyttäisi kummalta jos meikkivoidetta olisi muuten naamassa, mutta silmienympärtstä aivan eri värinen.

Vierailija
24/28 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina laittanut meikkivoidetta myös silmienympärille javoin vannoa nähneeni monta ohjetta jossa tehdään niin. Ainakin minulla on niin tummat silmänympärykset, että näyttäisi kummalta jos meikkivoidetta olisi muuten naamassa, mutta silmienympärtstä aivan eri värinen.

No tulipas monta virhettä. Pienen googlailun jälkeen löysin monta juttua, jossa kielletään meikkivoiteen käyttö luomilla, ja yhtä monta, joissa sanotaan sen toimivan hyvin pohjustuksena. Riippuu varmaan paljon ihosta ja meikkivoiteesta.

Vierailija
25/28 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljytön meikkivoide = eri asia kuin öljyä sisältävä.

Vierailija
26/28 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No missäköhän tämäkin sitten on selitetty, että ei meikkivoidetta silmäluomille? Etsin äskettäin tietoa meikkaamisesta, niin tuota ei kyllä sanottu missään. Sellaista meikkaus for dummies -sivustoa ei ole missään.

ap

En kyllä yhtään muista mistä olen tuon lukenut. Mutta mietipä itsekin, miksi sitä meikkivoidetta laitettaisiin luomille? Siitä on vähän rasvaa joten luometkin rasvoittuvat nopeammin jolloin luomiväri ei pysy. Yleensä pohjimmaisena lisäksi vielä silmänympärysvoidetta. Ja koska neikkivoide on aina oman ihonvärin sävyinen, ei edes rajoja pitäisi näkyä.

Vaihda nyt se meikkivoide vaikka primeriin. Kokeile edes, tulet huomaamaan eron.

No jos sen meikkivoiteen puuteroi, niin eikö se sitten pysy? Mikä on primer?

Vierailija
27/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä vauvan talkkia, taputtele sillä silmäluomet ja meikkaa. Se on väritöntä, ja "sulaa" iholle näkymättömäksi, mutta pitää meikin siistinä. Voi lisätä ja korjailla päivän mittaan. Taputellaan iholle puuterivipalla, ja ylimääräinen pyyhitään siveltimellä pois. Ripsivärikin pysyy hyvin talkituissa ripsissä.

Vierailija
28/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primer tarkoittaa tässä yhteydessä silmämeikin pohjustustusainetta. Esim. Lumenelta löytyy: http://www.lumene.com/fi/beauty-base/silmameikin-pohjustusvoide