Äänestikö joku Sipilää?
Vai mistä Keskusta löysi yllättäen tuollaisen taulapään puolueensa johtoon? Mä en muista, että tuommonen Sipilä olisi ollut mitenkään esillä aikaisemmin. Mistä se oikein putkahti? Vanhanenhan myös putkahti oudosti jostakin silloin.
Kommentit (16)
Kepulainen ei ikinä myönnä virhettään. Sipilä on tehnyt priimajälkeä ja kaikki on mennyt suunnitelmien mukaan.
Ap, ehdotahan nyt jotain kyvykästä ja pätevää poliitikkoa jota voisin äänestää seuraavissa eduskuntavaaleissa.
Toivottavasti edes häpeävät antamaansa ääntä. Minä äänestin Tarja Halosta presidentiksi ensimmäiselle kaudelleen, kun halusin (m) antaa naiselle mahdollisuuden ja kilpakumppaninsa näyttivät huonommilta valinnoilta. Muutaman vuoden kuluessa karu totuus selvisi ja olen tuota äänestyspäätöstäni moneen kertaan katunut. Seuraavissa vaaleissa olin valmis äänestämään aivan ketä tahansa muuta kuin Halosta...
En äänestänyt ja varoitin kaikkia äänestämästä kepuja. Ei uskottu niin nyt vatulaattori tekee tuhojaan.
En äänestänyt keskustaa enkä Sipilää. Olen kuitenkin tyytyväinen siihen että pm on tosissaan tarttunut toimeen työttömyyden vähentämiseksi ja talouden tervehdyttämiseksi. Esim. edellinen hallitus oli täysin hampaaton tässä työssä.
Mielestäni tämän hetken pahimmat edistyksen jarrut ovat öykkärimäiset AY-pomot (eivät siis ay-liikkeen rivijäsenet). Erityisesti osoitan sormella ainakin AKT:ta ja elintarviketyöläisten liittoa.
Käyttäjä69 kirjoitti:
Toivottavasti edes häpeävät antamaansa ääntä. Minä äänestin Tarja Halosta presidentiksi ensimmäiselle kaudelleen, kun halusin (m) antaa naiselle mahdollisuuden ja kilpakumppaninsa näyttivät huonommilta valinnoilta. Muutaman vuoden kuluessa karu totuus selvisi ja olen tuota äänestyspäätöstäni moneen kertaan katunut. Seuraavissa vaaleissa olin valmis äänestämään aivan ketä tahansa muuta kuin Halosta...
Viisaus on erheiden myöntämistä - ja virheistä oppimista!
Vierailija kirjoitti:
En äänestänyt keskustaa enkä Sipilää. Olen kuitenkin tyytyväinen siihen että pm on tosissaan tarttunut toimeen työttömyyden vähentämiseksi ja talouden tervehdyttämiseksi. Esim. edellinen hallitus oli täysin hampaaton tässä työssä.
Mielestäni tämän hetken pahimmat edistyksen jarrut ovat öykkärimäiset AY-pomot (eivät siis ay-liikkeen rivijäsenet). Erityisesti osoitan sormella ainakin AKT:ta ja elintarviketyöläisten liittoa.
Totta tuo. Muistaa tulee myös se, että edellinen hallitus oli sixpäkkinä monissa asioissa täysin toimintakyvytön ja pohjusti tilanteen Sipilän hallitukselle. Kreikka - päätökset, SOTE ja monet muutkin valmisteltiin sixpäkin toimesta Sosiaalidemokraattien, Vasemmistoliiton ja Virheiden osallistuessa säheltämiseen.
Kepu, persut ja krist. on sellasia puolueita joita en koskaan äänestäisi.
Yksi sana: lestadiolaiset. Uskokaa tai älkää, vanhoillislestadiolaisilla on suuri poliittinen vaikutus koko Suomeen. Sama, sisään päin lämpiävä lauma äänestää tiettyjä poliitikkoja. Silloin ei paljon painoarvoa saa loppujen suomalaisten heterogeeninen äänijakauma vaaleissa ja äänestystuloksessa...
Vierailija kirjoitti:
Yksi sana: lestadiolaiset. Uskokaa tai älkää, vanhoillislestadiolaisilla on suuri poliittinen vaikutus koko Suomeen. Sama, sisään päin lämpiävä lauma äänestää tiettyjä poliitikkoja. Silloin ei paljon painoarvoa saa loppujen suomalaisten heterogeeninen äänijakauma vaaleissa ja äänestystuloksessa...
Eräs liikemies kertoi minulle kerran että lestadiolaiset ja helluntailaiset ovat kuin mafioita ja järjestelevät asiansa hyvävelisysteemillä, että muiden on vaikea päästä piireihin sisään.
Tiesittekö muuten että monissa arabiankielisissä maissa leviää edelleen ne kuvat ja jutut ja lupaukset siitä miten Suomen johtoporras aikoo antaa omakotitalot kaikille tänne tuleville miehille ja monta vaaleaa hyvin ystävällistä ja halukasta naista sen talon kylkiäisenä ja kokit jotka tekee ilmaisruuat kaikkien vaatimusten mukaan ja ettei tarvitse maksaa mistään ja että saavat vielä monta sataa euroa kuussa käteen käytettäväksi, joka on enemmän kuin heidän maidensa kk-palkka. Että Suomella riittää rahaa kuin roskaa!
Ulkomaalainen arabitaustainen entinen opiskelukaverini ihmetteli että onko joku oikeasti lupaillut tuollaista täällä Suomessa vai onko ne keksittyjä juttuja. No mitä tuohon voisi sanoa, hävettää lähinnä vaan Suomen puolesta.
Eikö eduskunnassa käydä mitään perus-mediakasvatuskoulutusta jossa käydään läpi millaisia lausuntoja omasta maasta ei missään nimessä saisi antaa ulkomaailmaan???
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö muuten että monissa arabiankielisissä maissa...
Tiedätkös muuten mikä on arabi, tai missä maissa puhutaan arabiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö muuten että monissa arabiankielisissä maissa...
Tiedätkös muuten mikä on arabi, tai missä maissa puhutaan arabiaa?
Pitääkö tuon kommentoijan alkaa tarkalleen määritteleen että vanha kaverinsa on vaikka "Irakin Kurdistanin kurdi joka kaksikielinen", täällä ja vain sinua varten??! :DDDD *reps!*
Kaikki hyvät vaan putkahtaa johtajankyvyillään ;)