Kurkkukipu jo kaksi kuukautta
Mikä voi olla? Kurkkukipu kestänyt nyt nyt kaksi kuukautta. Välillä tuntuu paremmalta ja sitten taas pahenee.
Syvään hengittäessä rupeaa yskittämään. Muita oireita ei ole. En polta. Muilla samanlaista?
Kommentit (8)
Mulla sama juttu. Tää tuntuu vähän erilaiselta kuin normaali kurkkukipu, sellainen jännä "kuiva", pistävä tunne toisella puolella, joka välillä pistää yskittämään. Eikä ole kokoaikainen, välillä tulee ja menee, mutta on ollut joulusta asti. Olen myös miettinyt, pitääkö mennä lääkäriin. Muita oireita ei ole.
Suikkareista voi saada monenmoisia viruksia, se syynä?
Vierailija kirjoitti:
Suikkareista voi saada monenmoisia viruksia, se syynä?
Kakkosviestin kirjoittajalla ei tuo ainakaan syynä.
Mulla refluksi oireili aluksi vain järkyttävänä kurkkukipuna, nykyään on myös mahan polttelua.
Mietin tuota hometta. Olen aloittanut uudessa työpaikassa syyskuussa. Aiemmin ei ole mitään oireita ollut. Kukaan ei kyllä työpaikalla oireile että vaikea uskoa homeeseen. Voisiko olla vaan joku sitkeä pöpö?
Täytyy varmaan mennä lääkäriin että ottavat kurkusta jonkun näytteen. Mitään hengästyttävää liikuntaa en voi harrastaa kun kurkkukipu silloin selvästi pahenee. AP
Lisään vielä että täällä missä asun lääkäriin pääsee vasta kolmen kuukauden päästä kun tilaa ajan. En viitsisi mennä päivystykseen tällaisen asian kanssa kun ei ole "hengenvaara"